Marka Dooti Donuts prezentuje nowego Donuta Genzie

Z okazji Światowego Dnia Donuta marka Dooti Donuts przygotowała we współpracy z grupą GenZie zupełnie nowego, owocowego donuta GenZie. W tym tygodniu produkt zadebiutuje w sklepach sieci Biedronka.
O autorze
1 min czytania 2023-05-29

Nowy donut Genzie od Dooti Donuts to owocowa, słodka przekąska, która jest propozycją marki na zbliżające się letnie dni. Unikalne połączenie smaków – pomarańczy i nektarynki w nadzieniu – idealnie komponuje się z oryginalnym donutowym ciastem. Całości dopełnia dekoracja, którą influencerzy wybrali, aby nadać produktowi wyjątkowego charakteru i ducha GenZie.

W składzie nowego donuta nie znajdziemy konserwantów, sztucznych barwników, ani tłuszczów utwardzonych. Nowy donut Genzie jest efektem długofalowej współpracy grupy GenZie z marką Dooti Donuts, należącą do firmy Stokson.

– Zależy nam, aby każdy nasz produkt był autentyczny i możliwie jak najlepiej odpowiadał oczekiwaniom młodych konsumentów. W zeszłym roku z sukcesem zrealizowaliśmy projekty z Ekipą, wprowadzając dwa pyszne donuty. Teraz nadszedł czas na donuta GenZie, który jest efektem wielomiesięcznej współpracy z młodymi Twórcami, których Dooti Donuts wspiera od momentu powstania projektu – mówi Konrad Wiktor, Marketing Manager w firmie Stokson.

Twórcy z grupy GenZie otrzymali od marki pełną dowolność przy tworzeniu produktu. W rezultacie powstał donut, który jest w 100% ich autorskim produktem – co potwierdzają autografy influencerów umieszczone na kolekcjonerskich tackach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poza samym produktem, Genzie razem z Dooti Donuts przygotowało dla swoich fanów zabawę w ramach dodatkowych działań promocyjnych. Umieszczony na tackach nowego produktu kod QR po zeskanowaniu przeniesie ich do Kreatora Donutów, dzięki któremu każdy może przygotować własnego donuta.

Współpraca Dooti Donuts z najpopularniejszą obecnie grupą influencerów w Polsce trwa nieprzerwanie od chwili powstania Genzie. Dotychczas marka wielokrotnie pojawiała się w ich filmach oraz czołowych projektach – m.in. jako główny partner projektu „Twoje 5 Minut 2”, który wyłonił nowych członków kolektywu. Pomogła też urządzić strefę chilloutu w nowym, podkrakowskim Domu GenZie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Friz i Ekipa ponownie chcą podbić rynek FMCG. Powstała nowa spółka ESSA

Wydawałoby się, że czas Ekipy minął – nic bardziej mylnego. Karol Wiśniewski (Friz), wraz ze swoimi współpracownikami, kolejny raz chce wejść szturmem na rynek spożywczy. W tym celu powołano spółkę ESSA.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się