Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Marka Endo rozpoczęła współpracę z Bluerank

Agencja marketingu internetowego Bluerank nawiązała współpracę z marką Endo, producentem odzieży dla dzieci do 13 roku życia.
O autorze
0 min czytania 2020-05-14

Agencja marketingu internetowego zadba o widoczność odzieżowej marki w sieci. Przeprowadzi m.in. audyt dotyczący pozycjonowania strony, przygotuje plan wydawniczy i rekomendacje dotyczące tworzenia treści.