Gerlach dotychczas kojarzony był ze sztućcami wyciąganymi na specjalne okazje. Od święta. Nadszedł czas, aby to zmienić.
„W kampanii dla Gerlacha namawiamy, by świętować to, co spotyka nas codziennie. By nie czekać na święta, które ktoś kiedyś wymyślił za nas, tylko samemu znajdować coraz to nowsze okazje do cieszenia się wspólnie spędzonym czasem” – tłumaczy Karina Hauer, senior copywriter w Fat baby.
Zobacz również
„Zrób sobie święto” to największa do tej pory kampania marki Gerlach. Akcja obejmuje działania wizerunkowe z kampanią wykorzystującą spoty video, ePR, współpracę z influencerami, działania w social mediach oraz kampanię produktową, między innymi dedykowanymi formatami do kanału mobile. Celem kampanii jest budowa odświeżonego wizerunku marki.
Za strategię i kreację odpowiadają agencje Fat baby oraz TWIN .digital collective, a za zakup mediów agencja youwillsee.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing