Jednym z najbardziej ekscytujących momentów przy projektowaniu swojego pierwszego mieszkania jest wybór urządzeń AGD, które mogą ułatwić codzienne życie. Gorenje jako producent sprzętu AGD, chce towarzyszyć konsumentom w tym ważnym dla nich czasie, dlatego to właśnie do nich kieruje swoją komunikację w ramach tegorocznej odsłony kampanii. Na potrzeby akcji powstał spot wizerunkowy oraz szereg działań pokazujący konsumentom gamę produktów z linii Simplicity oraz ich jakość i walory wynikające z użytkowania.
– Gorenje w swoich działaniach związanych z kampanią Simplicity, wykorzystuje zarówno kanały online, jak i offline. Głównym trzonem akcji są działania ATL skupione w środowisku digital. Uzupełnimy ją również mocną komunikacją w social mediach, współpracą z influencerami oraz promocją konsumencką w punktach sprzedaży. Nasze działania będą opierały się także na komunikacji PR. Będziemy uczyć konsumentów oraz podkreślać jakość i funkcjonalność naszych produktów. A ich wykorzystanie wpisywać w codzienne obowiązki domowe sytuacje, czy drobne domowe problemy jakie towarzyszą nam w planowaniu codzienności i urządzaniu pierwszego mieszkania – Kinga Zwierzchowska, marketing manager Gorenje