Agencja ASAP&ASAP przygotowała kampanię wspierającą komunikację lodów marki Grycan w mediach digital. Będzie ona obejmować działania na platformach Facebook, Instagram, YouTube, TikTok oraz display i potrwa do końca lata. Pierwszy flight skupia się na komunikacji lodów o smaku truskawkowym w trzech wariantach – tradycyjnym, sorbecie i wegańskim. Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży detalicznej oraz zwiększenie ruchu w lodziarnio-kawiarniach.
Agencja odpowiada za strategię, kreację, produkcję oraz zakup i optymalizację mediów, w tym współpracę z influencerami. To pierwszy wspólny projekt agencji ASAP&ASAP i marki Grycan. I choć ma charakter kampanijny, strony nie wykluczają dalszej współpracy.
Zobacz również
– Cieszymy się na rozpoczęcie współpracy z tak ciekawą marką jak Grycan. Jakość lodów Grycana broni się sama, ale wierzymy, że odświeżenie języka wizualnego marki oraz nowe targetowanie komunikatów będzie skutkować pozyskaniem nowych konsumentów. Otwartość klienta na nasze rekomendacje z pewnością przełoży się na wysoką efektywnością kampanii i bezpośredni wzrost sprzedaży – komentuje Dominik Siadak, chief strategy officer / partner.