Marka HARIBO świętuje 100-lecie istnienia wyjątkową loterią

HARIBO obchodzi w tym roku 100-lecie istnienia. Od 1920 roku marka, dzięki swoim produktom, niesie radość dzieciom i dorosłym na całym świecie. Z okazji jubileuszu firma dzieli się radością z konsumentami i organizuje wyjątkową loterię.
O autorze
2 min czytania 2020-09-03

10 sierpnia br. wystartowała loteria „Wygrywaj z radością”, w której do wygrania są fantastyczne nagrody: 20 x iPhone 11 64GB, 200 x słuchawki JBL Tune, 500 x nagroda pieniężna o wartości 100 zł, 500 x zestaw słodyczy HARIBO oraz nagroda główna – samochód osobowy Volkswagen Polo.

W puli znalazło się 1221 nagród o łącznej wartości blisko 240 tysięcy złotych.

Aby wziąć udział w loterii, należy zakupić w czasie trwania promocji dowolny produkt HARIBO, zachować paragon i zarejestrować udział na stronie loterii.

Aktywacja wspierana jest intensywnymi działaniami promocyjnymi. Do znanej i cieszącej się dużą sympatią konsumentów reklamy telewizyjnej, w której dorośli mówią dziecięcymi głosami, dodany został dedykowany tag-on z komunikacją loterii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Loteria komunikowana jest także na opakowaniach produktów oraz w punktach sprzedaży poprzez atrakcyjne materiały POS. Prowadzone są również działania w mediach społecznościowych oraz aktywacja z influencerami – na Instagramie i Tik Toku. Za komunikację PR odpowiada agencja Yellowcups.

Organizatorem loterii jest agencja Readheads.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Fascynująca historia marki HARIBO

Początki marki sięgają 13 grudnia 1920 r. kiedy Hans Riegel senior założył HARIBO. Nazwa najpopularniejszych na świecie żelek to skrót od jego imienia i nazwiska oraz nazwy miejscowości Bonn – HAns RIegel BOnn. Założyciel HARIBO miał mocny pomysł, odwagę przedsiębiorcy oraz osobistą pasję – to stanowiło podstawę firmy i jej późniejszego globalnego sukcesu. Od początku swojego istnienia HARIBO wyznacza nowe standardy – stawia na wysoką jakość, ukierunkowanie na konsumentów i innowacyjne rozwiązania.

Wszystko zaczęło się jednak od torby cukru, marmurowej płyty, stołka, ceglanego pieca, miedzianego czajnika i wałka, a początkowa produkcja odbywała się na kilku metrach kwadratowych.

Rozwój firmy następował dynamicznie. Już w 1923 roku Hans Riegel zainwestował w pierwszy samochód z brandingiem, którym dowoził towar do klientów. Kolejnym sukcesem HARIBO było poszerzenie asortymentu o produkty z lukrecją w 1925 roku.

Po zakończeniu II wojny światowej rozpoczął się nowy etap w historii HARIBO. Od 1946 r. na czele firmy stanęli synowie Riegela – Hans i Paul. Od początku postawili oni na dynamiczny rozwój firmy i innowacyjność, co zaowocowało szybkim sukcesem. Firma prężnie się rozwijała, a w 1950 r. – zaledwie pięć lat po wojnie – zatrudniała już około 1000 osób, ponad dwukrotnie więcej niż przed wojną.

Lata 60. XX wieku to kolejna ważna data w rozwoju firmy. Nastąpiła rewolucja polegająca na tym, że żelki – dotychczas pakowane w puszki lub dostępne luzem – zaczęły być dostępne w torebkach. Wprowadzenie torebek z okienkiem, przez które widać było zawartość opakowania, stanowiło ważny krok w rozwoju marki.