10 sierpnia br. wystartowała loteria „Wygrywaj z radością”, w której do wygrania są fantastyczne nagrody: 20 x iPhone 11 64GB, 200 x słuchawki JBL Tune, 500 x nagroda pieniężna o wartości 100 zł, 500 x zestaw słodyczy HARIBO oraz nagroda główna – samochód osobowy Volkswagen Polo.
W puli znalazło się 1221 nagród o łącznej wartości blisko 240 tysięcy złotych.
Zobacz również
Aby wziąć udział w loterii, należy zakupić w czasie trwania promocji dowolny produkt HARIBO, zachować paragon i zarejestrować udział na stronie loterii.
Aktywacja wspierana jest intensywnymi działaniami promocyjnymi. Do znanej i cieszącej się dużą sympatią konsumentów reklamy telewizyjnej, w której dorośli mówią dziecięcymi głosami, dodany został dedykowany tag-on z komunikacją loterii.
Loteria komunikowana jest także na opakowaniach produktów oraz w punktach sprzedaży poprzez atrakcyjne materiały POS. Prowadzone są również działania w mediach społecznościowych oraz aktywacja z influencerami – na Instagramie i Tik Toku. Za komunikację PR odpowiada agencja Yellowcups.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Organizatorem loterii jest agencja Readheads.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Fascynująca historia marki HARIBO
Początki marki sięgają 13 grudnia 1920 r. kiedy Hans Riegel senior założył HARIBO. Nazwa najpopularniejszych na świecie żelek to skrót od jego imienia i nazwiska oraz nazwy miejscowości Bonn – HAns RIegel BOnn. Założyciel HARIBO miał mocny pomysł, odwagę przedsiębiorcy oraz osobistą pasję – to stanowiło podstawę firmy i jej późniejszego globalnego sukcesu. Od początku swojego istnienia HARIBO wyznacza nowe standardy – stawia na wysoką jakość, ukierunkowanie na konsumentów i innowacyjne rozwiązania.
Wszystko zaczęło się jednak od torby cukru, marmurowej płyty, stołka, ceglanego pieca, miedzianego czajnika i wałka, a początkowa produkcja odbywała się na kilku metrach kwadratowych.
Rozwój firmy następował dynamicznie. Już w 1923 roku Hans Riegel zainwestował w pierwszy samochód z brandingiem, którym dowoził towar do klientów. Kolejnym sukcesem HARIBO było poszerzenie asortymentu o produkty z lukrecją w 1925 roku.
Po zakończeniu II wojny światowej rozpoczął się nowy etap w historii HARIBO. Od 1946 r. na czele firmy stanęli synowie Riegela – Hans i Paul. Od początku postawili oni na dynamiczny rozwój firmy i innowacyjność, co zaowocowało szybkim sukcesem. Firma prężnie się rozwijała, a w 1950 r. – zaledwie pięć lat po wojnie – zatrudniała już około 1000 osób, ponad dwukrotnie więcej niż przed wojną.
Lata 60. XX wieku to kolejna ważna data w rozwoju firmy. Nastąpiła rewolucja polegająca na tym, że żelki – dotychczas pakowane w puszki lub dostępne luzem – zaczęły być dostępne w torebkach. Wprowadzenie torebek z okienkiem, przez które widać było zawartość opakowania, stanowiło ważny krok w rozwoju marki.