W tym roku odbyła się już XIII edycja konkursu. Od 2015 roku najlepsze nowości rynkowe wskazywane są przez specjalne jury, składające się z przedstawicieli kluczowych sieci drogerii i sprzedaży w Polsce. W tym roku w jury zasiedli m.in.: Paweł Drewnowski (Dyrektor Sprzedaży i Rozwoju drogerii Natura), Antonino Farinha (Dyrektor Handlowy drogerii Hebe) czy Paweł Nieczypor (Menadżer ds. Zarządzania Kategoriami Super-Pharm). Do „Pereł Rynku Kosmetycznego” zgłosiło się ponad 400 produktów od różnych producentów marek kosmetycznych. Rywalizacja w plebiscycie była zatem wyjątkowo zacięta. Wyróżnienia i nagrody trafiły do najlepszych polskich brandów.
W kategorii „Najbardziej perspektywiczny debiut”, która jest jedną z najważniejszych kategorii plebiscytu, zestaw startowy hi Starter zdobył złoto. Jest to ogromny sukces marki hi hybrid, która zadebiutowała na rynku kosmetycznym w listopadzie 2017 roku i tym samym już wzbudziła zainteresowanie kluczowych partnerów biznesowych z kanału sprzedaży w Polsce.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Marka hi hybrid systematycznie rozbudowuje swoją sieć dystrybucji poprzez drogerie, dodatkowym kanałem sprzedaży pozostaje również strona internetowa. Od samego początku grupą docelową są młodzi ludzie, którzy chętnie poszukują rekomendacji na kanałach influencerów , ale zakupów dokonują w swoich ulubionych drogeriach.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas