Kamikaze jest odpowiedzialna za strategiczne opracowanie platformy komunikacyjnej „moTEAwacje” i jej wdrożenie w pierwszym projekcie dla nowego klienta. W ramach startującej właśnie akcji agencja przygotowała m.in. całościowo konkurs konsumencki i wspierającą go kampanię digital, w tym m.in. strategię, zakup mediów, kreację wszystkich materiałów graficznych na potrzeby kampanii i całą obsługę logistyczną (kampanii i konkursu).
Kampania „moTEAwacje” promuje białe herbaty marki Irving oraz zachęca konsumentów do picia białej herbaty, która dzięki zawartym w niej antyoksydantom działa antybakteryjnie i chroni nas przed rozwojem niektórych chorób.
Zobacz również
Grupą docelową akcji są mieszkające w dużych miastach kobiety, w wieku 25-49 lat, nastawione na rozwijanie swoich pasji i odnoszenie sukcesów oraz dążące do zachowania równowagi między życiem zawodowym i osobistym.
– Praca nad komunikacją marki Irving dostarczyła nam mnóstwo pozytywnych emocji. Liczymy na to, że stworzona przez nas równie pozytywna koncepcja „moTEAwacje” stanie się długofalową platformą komunikacyjną dla marki Irving. Chcemy sprawić by docelowo marka „moTEAwowała” swoich fanów do codziennych aktywności – mówi Katarzyna Barczuk, senior account manager w agencji Kamikaze.
– Wypracowana przez Kamikaze idea naturalnie wpisuje się w obecny czas oraz w DNA marki Irving, która chce motywować Polaków do działania, zarówno w najbliższych miesiącach, jak i w dłuższym terminie. A nowa odsłona graficzna materiałów komunikacyjnych jest z jednej strony elegancka, ma charakter premium, ale jednocześnie jest świeża i wyróżniająca na tle marek konkurencyjnych – mówi Tomasz Gołębiewski, dyrektor łańcucha dostaw i członek zarządu Irving.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Akcja ma na celu zachęcenie do wytrwania w powziętych postanowieniach i tym samym osiąganie zamierzonych celów, poprzez odpowiednie „zmoTEAwowanie”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Konkurs potrwa 3 tygodnie, osią działań będzie specjalnie stworzona na tę okazję strona internetowa. Uczestnicy konkursu będą proponowali kreatywne hasła, które mają „moTEAwować” innych do działania. Codziennie przez 3 tygodnie najciekawsze hasła będą nagradzane zestawami białych herbat Irving, a raz w tygodniu przyznawana będzie nagroda główna, na którą składać się będą: weekend w SPA dla 2 osób (do wyboru: Marriott Resort & Spa w Sopocie lub Głęboczek Vine Resort & SPA), designerski dzbanek Alessi CHA z wygrawerowanym zwycięskim hasłem uczestnika, zestaw białych herbat Irving oraz wydrukowanie zwycięskiego hasła na opakowaniu herbat Irving, które trafią do sklepów.
Akcja będzie promowana kampanią digital / social media.
Zleceniodawcą akcji jest firma Amber Spark, będąca wyłącznym dystrybutorem herbat marki Irving na polski rynek.