We współpracy z pracownikami wilczych sklepów stacjonarnych, marka wyznaczyła 8 lokalnych tras prowadzących przez zielone tereny największych miast Polski lub ich okolicy. Następnie zaprosiła do wspólnego przejścia szlaku: https://sklep.jack-wolfskin.pl/podzielsieszlakiem
Aby wziąć udział w akcji należało pobrać mapę ze sklepu stacjonarnego, wyruszyć na opisany na niej szlak, zrobić sobie zdjęcia w oznaczonych miejscach i podzielić się nimi w mediach społecznościowych lub mailowo.
Zobacz również
Uczestnicy przeszli łącznie blisko 2500 km przez ostatnie 2 miesiące! Jak Jack Wolfskin pisze na swojej stronie: „to jak odległość z Wilczej Siedziby pod Mount Blanc i z powrotem”: https://sklep.jack-wolfskin.pl/podzielsieszlakiem-jeszcze-raz
W kampanię wizerunkową #podzielsięszlakiem byli zaangażowani ambasadorzy marki: Martyna Wojciechowska, Przemek Kossakowski oraz twórcy ze świata outdooru i podróżnicy, którzy inspirowali do wyjścia na zewnątrz, dzieląc się swoimi szlaki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing