Marka Jack Wolfskin zmobilizowała Polaków do wyjścia z domu – razem przeszli prawie 2500km!

Spędzanie czasu na łonie natury – jak udowodniono naukowo – czyni nas zdrowszymi i szczęśliwszymi. Dlatego Jack Wolfskin po trudnej zimie w okresie pandemii, stworzył akcję zachęcającą do spędzania czasu na łonie natury
O autorze
0 min czytania 2021-07-02

We współpracy z pracownikami wilczych sklepów stacjonarnych, marka wyznaczyła 8 lokalnych tras prowadzących przez zielone tereny największych miast Polski lub ich okolicy. Następnie zaprosiła do wspólnego przejścia szlaku: https://sklep.jack-wolfskin.pl/podzielsieszlakiem

Aby wziąć udział w akcji należało pobrać mapę ze sklepu stacjonarnego, wyruszyć na opisany na niej szlak, zrobić sobie zdjęcia w oznaczonych miejscach i podzielić się nimi w mediach społecznościowych lub mailowo.

Uczestnicy przeszli łącznie blisko 2500 km przez ostatnie 2 miesiące! Jak Jack Wolfskin pisze na swojej stronie: „to jak odległość z Wilczej Siedziby pod Mount Blanc i z powrotem”: https://sklep.jack-wolfskin.pl/podzielsieszlakiem-jeszcze-raz

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W kampanię wizerunkową #podzielsięszlakiem byli zaangażowani ambasadorzy marki: Martyna Wojciechowska, Przemek Kossakowski oraz twórcy ze świata outdooru i podróżnicy, którzy inspirowali do wyjścia na zewnątrz, dzieląc się swoimi szlaki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing