Marka Jennifer Lopez w grudniu z influencerkami

W listopadzie rozpoczęła się kampania promująca bestsellerowy zapach marki Jennifer Lopez Promise z portfolio produktów firmy Sirowa Poland. Media w kampanii zakupiła agencja mediowa Havas Media.
O autorze
1 min czytania 2020-12-01

Zapach Promise Jennifer Lopez Promise to kwiatowo-drzewna woda perfumowana inspirowana charyzmatyczną artystką. Nazwa produktu nawiązuje do słów samej J.Lo, która zachęca kobiety do składania obietnic samym sobie, aby stawały się lepsze każdego dnia, bez względu na pojawiające się przeszkody. Na początku listopada wystartowała kampania w mediach online, w ramach której realizowane są emisje dzienne i video na dużych formatach na portalach kobiecych, działania mobile z niestandardowymi kreacjami oraz programmatic.

Na początku grudnia kampanię wzmocni aktywacja z udziałem influencerek, które dostaną od J.Lo spersonalizowane pudełka z wodą toaletową Promise i podpisem samej Jennifer Lopez. W działania promocyjne w kanałach social media zaangażowane będą m.in: Karolina Pisarek, Żaklina Ta Dinh, Klaudia El Dursi, Malwina Wędzikowska oraz Marcelina Zawadzka. Kampania, która potrwa do 15 grudnia, jest inspirowana akcją, w której Jennifer wysłała podobne paczki swoim przyjaciołom. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.