Marka Kazar podbija rynek arabski i otwiera kolejny salon w Zjednoczonych Emiratach Arabskich

14 maja 2015 roku został otwarty kolejny zagraniczny salon Kazar. Nowy punkt powstał w centrum handlowym Dubai Festival City. Dubaj to już drugie, po Abu Dhabi, miasto w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, w którym obecna jest polska firma.
O autorze
2 min czytania 2015-05-14

Tym samym Kazar jest pierwszą polską marką modową dostępną na rynku arabskim.

Ekspansja firmy Kazar na Bliski Wschód była możliwa dzięki doskonałej znajomości rynku dóbr luksusowych oraz ogromnej pasji do mody. Już od lat 90. marka jest synonimem najnowszych, światowych trendów oraz elegancji. Kolekcja Kazar dostępna w salonach w Dubaju oraz Abu Dhabi została zaprojektowana specjalnie z myślą o odbiorcach w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Wysoka jakość produktów, wykonanych z najlepszych skór, została doceniona przez klientów, a ich zainteresowanie polską marką wciąż rośnie.

Lokalny rynek jest bardzo wymagający. Odbiorcy oczekują unikatowego stylu, precyzyjnego wykończenia, dbałości o każdy detal oraz zgodności z trendami z międzynarodowych wybiegów. Dokładnie tego dostarczają im nasze produkty. Dążymy do perfekcji w każdym aspekcie naszej działalności, nie tylko w pracy kreatywnej nad nowymi kolekcjami, ale również pod kątem organizacyjnym. Właśnie dlatego cenią nas indywidualni klienci oraz najlepsi projektanci. Sukces, który odnieśliśmy w zaledwie kilka miesięcy od otwarcia salonu w Abu Dhabi, potwierdza słuszność naszej decyzji o wkroczeniu na rynek arabski – mówi Artur Kazienko, Prezes Zarządu Kazar Footwear Sp. z o. o.

Ekspansja marki Kazar na zagranicznych rynkach rozpoczęła się od Rumunii, gdzie pierwszy salon otwarty został w listopadzie 2013 roku. W przeciągu zaledwie dwóch lat udało się otworzyć kolejne sklepy w Abu Dhabi oraz na Węgrzech. Salon w Dubaju jest czwartym zagranicznym punktem sprzedaży marki. Aktualnie Kazar analizuje możliwości rozwoju na kolejnych rynkach. Strategia ekspansji międzynarodowej zakłada pozyskiwanie masterfranczyzobiorców w różnych krajach. W tym celu stworzona została specjalna platforma, w ramach której nawiązywane są relacje z partnerami spoza Polski. Firma nie wyklucza również zbudowania własnej zagranicznej sieci salonów w dalszej perspektywie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Prowadzenie tak szerokiej ekspansji jest możliwe dzięki stabilnej sytuacji finansowej spółki. Jej obroty systematycznie rosną. Przychód w 2014 roku zwiększył się o 12 % w stosunku do poprzedniego roku.

Nasza decyzja o ekspansji na rynki zagraniczne podyktowana była chęcią przekroczenia dotychczasowych granic. Oferując ekskluzywne produkty na światowym poziomie oraz najwyższą jakość obsługi, możemy budować pozycję lidera w swojej branży również poza krajem. Co więcej, nie ograniczamy się do konkretnego regionu. Chcemy stać się marką międzynarodową w pełnym tego słowa znaczeniu – mówi Artur Kazienko. Pomimo planów zagranicznej ekspansji, rozbudowujemy oczywiście cały czas swoją sieć w kraju. Strategia rozwoju sieci Kazar na terenie Polski zakłada powstawanie ekskluzywnych salonów w najbardziej prestiżowych centrach handlowych, zlokalizowanych w strategicznych punktach największych miast. Takich miejsc przybywa i cały czas wykorzystujemy potencjał lokalnego rynku – dodaje Kazienko.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wprowadzanie marki Kazar na zagraniczne rynki nie wiąże się wyłącznie z otwieraniem kolejnych salonów. Firma posiada również bardzo dobrze prosperujący sklep internetowy, a w tym roku uruchomiona zostanie sprzedaż online na terenie Unii Europejskiej. E-sklep oferuje pełen katalog produktów firmy Kazar. Klienci mogą wybierać wśród obuwia damskiego, męskiego, toreb, pasków, a także środków do pielęgnacji wyrobów skórzanych. Klienci korzystający z e-sklepu mogą również uzyskać pomoc konsultantów w zakresie doboru rozmiaru butów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się