fot. instagram.com/kindsnacksuk
Niecodzienna aktywacja w postaci „pożywnego billboardu” pojawiła się na jeden dzień przed londyńskim dworcem King’s Cross Station. W godzinach od 7 do 19 przechodnie mieli okazję poczęstować się bananami, jabłkami, gruszkami, śliwkami, a także orzechowymi batonikami KIND Snacks bezpośrednio z zielonej planszy. Na środku billboardu pojawił się także napis „Weź garść dobroci”, aby zachęcić odbiorców do korzystania z produktów.
Zobacz również
Kampania powstała w odpowiedzi na badania przeprowadzone przez Kind Snacks wśród brytyjskich konsumentów. Wyniki pokazały, że jedynie 8% dzieci i 27% dorosłych Brytyjczyków spożywa 5 porcji warzyw i owoców dziennie. Co więcej, zaledwie 13% konsumentów biorących udział w badaniu przestrzega zaleceń dotyczących codziennego spożywania garści orzechów.
Kinds Snacks postanowiło zwrócić szczególną uwagę na konieczność edukacji w zakresie zdrowej diety, ponieważ 47% badanych przyznało, że wybierałoby orzechy częściej, gdyby mieli pewność, że są one zdrową przekąską.
– Wspaniale było obserwować, jak ludzie reagowali na billboard. Konsumenci przychodzili, aby zabrać świeże owoce i batony Kind. Wielu z nich nie miało pojęcia o wartościach odżywczych orzechów, więc była to świetna okazja do edukacji i jednocześnie do próbowania produktów – powiedziała Audrey Arbeeny, szefowa marketingu w Kind Snacks UK.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wyświetl ten post na InstagramieSłuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Z okazji wprowadzenia batoników Caramilk na brytyjski rynek ruszyła kampania, w ramach której na billboardach pojawił się prawdziwy Australijczyk opowiadający o fenomenie przekąsek.