Brytyjski producent słodyczy Cadbury ruszył z kampanią „Just ask an Aussie”, która angażuje fana i znawcę batoników Caramilk. Australijczyk siedzi na platformie umieszczonej na wielkim billboardzie promującym słodycze i odpowiada na pytania przechodniów. W ten sposób niecodzienna kampania umożliwia nawiązanie interakcji z odbiorcami. Konsumenci – zachęceni napisem na billboardzie „Zapytaj Australijczyka” – mogą zadać pytania o to, dlaczego czekoladowy batonik stał się hitem w Australii.
Osoby, które nie mogą przyjść na miejsce ekspozycji billboardu, mają do dyspozycji media społecznościowe. Marka udostępnia sekcję pytań i odpowiedzi na swoim Instagramie, gdzie również Australijczyk mieszkający w Wielkiej Brytanii – wielki fan batonika – odpowiada na pytania konsumentów.
Zobacz również
Kampania, opracowana przez VCCP, jest prowadzona w wybranym mieście w Wielkiej Brytanii jeden dzień. 26 września Australijczyk pojawił się w Birmingham, 28 września fanka Caramilk siedziała na billboardzie w Manchesterze, a ostatni dzień kampanii został przewidziany na 30 września w Londynie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Chcieliśmy zrobić coś, co w naturalny sposób ukierunkuje postać Cadbury Caramilk, jednocześnie wyróżniając się na tle innych nowych produktów. Zdecydowaliśmy się zrobić coś nieco innego, choć szalonego, aby powitać Caramilka na brytyjskich półkach i jesteśmy bardzo podekscytowani, że nasz szalony plan przypięcia prawdziwego Aussie na żywo został zrealizowany – podsumowała Beatrice Berutti, Senior European Innovation Manager, Cadbury.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Netflix, promując film dokumentalny o gwieździe Formuły 1, na ścianie jednego z niemieckich budynków zawiesił ogromną instalację z repliką pojazdu wyścigowego.
PS 2
adidas tworzy pierwszy na świecie billboard-basen. Dzięki niemu marka zachęca kobiety do uprawiania sportów wodnych.
fot.abnews.live; instagram.com/cadburyuk