Tym razem platforma streamingowa reklamuje film dokumentalny o życiu i karierze mistrza Formuły 1 Michaela Schumachera, wykorzystując sporą powierzchnię na ścianie budynku.
Zobacz również
W Kolonii w Niemczech, niedaleko rodzinnej miejscowości Schumachera, ściana jednego z budynków została przekształcona na tor wyścigowy F1. Netflix zamieścił na murze ogromną ilustrację przedstawiającą kawałek toru, na którym znajduje się pojazdu Formuły 1. Ta część wyróżnia się w całej instalacji, ponieważ nie jest elementem graficznym, a stanowi replikę pojazdu, który towarzyszył Schumacherowi podczas jego wyścigów. Bliższe ujęcia instalacji pokazują, że w pojeździe znajduje się także reprodukcja postaci sportowca.
fot. Netflix
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Premiera filmu „Schumacher” miała miejsce 15 września na platformie streamingowej. Dokument zawiera archiwalne materiały i wywiady odnoszące się do życia Michaela Schumachera – siedmiokrotnego mistrza Formuły 1.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Z okazji finałowego sezonu „Lucyfera” Netflix postanowił nagrodzić fanów serialu, którzy podzielą się wiadomością o swoich ulubionych grzechach.
PS 2
Z okazji premiery ostatniego sezonu serialu „Dom z papieru” Netflix „porwał” twórców spoilerów, by inni fani mogli obejrzeć serial bez zakłóceń.
PS 3
Netflix, promując drugi sezon serialu „Lupin”, postawił na nietypową akcję promocyjną. Na gmachu Muzeum Narodowego w Krakowie pojawił się wizerunek „Damy z gronostajem” bez naszyjnika.