Marka Komfort debiutuje z serialem „Na Komfortowej”. W rolach głównych Edyta Herbuś i Piotr Bukowiecki

Marka Komfort debiutuje z serialem „Na Komfortowej”. W rolach głównych Edyta Herbuś i Piotr Bukowiecki
Komfort – ekspert w zakresie kompleksowej renowacji wnętrz, wchodzi na rynek produkcji rozrywkowych. Już 9 grudnia 2024 roku na kanale YouTube marki odbyła się premiera autorskiego miniserialu „Na Komfortowej” z aktorką i tancerką Edytą Herbuś oraz jej partnerem, producentem telewizyjnym Piotrem Bukowieckim w rolach głównych. To lekki komediowy format, łączący tematykę remontów z codziennymi perypetiami życia w związku.
O autorze
1 min czytania 2024-12-11

„Na Komfortowej” to lekka i pełna humoru opowieść o parze, która postanawia zmierzyć się z wyzwaniem kompleksowej rearanżacji domu. Wspierani przez barwne postacie: architekta wnętrz, terapeutę, majstra budowy oraz przede wszystkim doradców i ekspertów sklepów Komfort, bohaterowie w zabawny i przystępny sposób pokazują codzienne zmagania związane z remontem.

Subtelna obecność marki Komfort w fabule dodaje autentyczności produkcji. Scenografia, wykorzystująca produkty dostępne w ofercie sklepów – od podłóg i listew, po meble i dodatki – nie tylko nadaje realizmu, ale także inspiruje widzów do odkrywania nowych rozwiązań aranżacyjnych. Lokowanie produktów zostało wplecione w naturalny sposób, ukazując, jak asortyment marki może stać się częścią każdej domowej metamorfozy.

Serial „Na Komfortowej” to element innowacyjnej strategii marki, której celem jest wyjście poza tradycyjne ramy promocji produktów z kategorii łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie. Dzięki lekkiej, komediowej formie Komfort zbliża się do swoich klientów, oferując im rozrywkę, ale także świeże pomysły do urządzenia ich własnych czterech kątów.

– Decydując się na tę produkcję, postawiliśmy na coś znacznie więcej, niż tradycyjne podejście do reklamy. „Na Komfortowej” to historia pełna autentyczności, która łączy humor z inspiracjami wnętrzarskimi. To również dowód, że Komfort potrafi zaskakiwać – nie tylko jako ekspert w dziedzinie remontowej, ale także jako twórca angażującego i przystępnego contentu. Chcemy pokazać, że dom to nie tylko przestrzeń do życia, ale także miejsce, które odzwierciedla nasze relacje i emocje – tłumaczy Magdalena Stępień, Chief Marketing Officer w Sklepy Komfort S.A.

Produkcja oraz koncepcja serialu to efekt współpracy marki Komfort, pełniącej rolę partnera strategicznego, oraz StudioCity, które było odpowiedzialne za scenariusz i reżyserię.

– Chcieliśmy stworzyć format, który nie tylko promuje markę, ale także angażuje i bawi widzów. Zainspirowaliśmy się ideą love brandu, wnosząc coś nowego i świeżego na rynek reklamy – komentuje Piotr Bukowiecki, producent serii.

Za strategię oraz realizację kampanii w zakresie Facebook Awareness i YouTube In-Stream odpowiada agencja mediowa Value Media. Obsługę marki w zakresie advocacy oraz komunikacji współpracy realizuje agencja Labcon.

Pierwszy odcinek jest już dostępny na kanale YouTube marki od 9 grudnia br., a kolejne będą publikowane co poniedziałek.

Artykuł sponsorowany we współpracy z marką Komfort.

Zdjęcia: mat. pras.

PS Finał Black Sales Weeks w Komfort. Satysfakcjonujące zakończenie kampanii