Podcasty mają wzmacniać wizerunek marki Królewskie, która już od kilku lat komunikuje się za pomocą Platformy Dzielnicowej i opowiada o Warszawskich dzielnicach. Słuchając Królewskich podcastów, zarówno warszawiacy, jak i przyjezdni mogą wybrać się na wirtualny spacer po Warszawie. Prowadzący opowiadają z uśmiechem i wielką miłością do stolicy o swoich korzeniach oraz co wyjątkowego możemy znaleźć w każdej z 18 dzielnic.
Zobacz również
– Szukaliśmy pomysłu na niestandardową komunikację marki Królewskie, która w czasie izolacji konsumentów, przyniesie im dodatkową wartość w postaci ciekawej i angażującej rozrywki, bez konieczności wychodzenia z domu. Królewskie podcasty świetnie wpisują się w tę potrzebę marki – mówi Monika Więch, communications & business director w Starcom.
Podcasty można znaleźć na platformach streamingowych tj. podcast Apple, YouTube czy Spotify. Kampania promująca „Królewskie podcasty” opiera się na działaniach w internecie i wykorzystuje geotargetowanie. Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja mediowa Starcom. Za produkcję podcastów odpowiedzialna jest agencja influe.me.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]