TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marka La Roche-Posay oddaje głos konsumentom w ramach kampanii For all Skin Life-Changers

Marka La Roche-Posay znana z ponad 100-letniej tradycji w dziedzinie pielęgnacji skóry po raz kolejny pokazuje swoje zobowiązanie wobec konsumentów jakim jest poprawa jakości życia osób z problemami skórnymi. Wyrazem tego zaangażowania jest globalna inicjatywa „For all Skin Life-Changers” skierowana do osób z problemami skórnymi na całym świecie.
O autorze
3 min czytania 2024-02-06

Skala zjawiska problemów skórnych

Inicjatywa „Skin Life-Changers” powstała, by zwiększać świadomość misji marki La Roche-Posay, której celem jest wsparcie pacjentów z problemami skórnymi. By jak najlepiej docierać do społecznej świadomości, marka oddaje głos swoim konsumentom, którzy dzielą się, niejednokrotnie trudnymi historiami i tym, jak dermokosmetyki La Roche-Posay stały się life-changerami w zmaganiach o zdrową i piękną skórę oraz trwałą poprawę komfortu i jakości życia.

Jak dowodzą badania niemal 2 miliardy osób na świecie doświadcza problemów skórnych, a co więcej:

· aż połowa osób walczących z trądzikiem zmaga się z izolacją,

· co druga osoba z bliznami na skórze mierzy się z obniżoną samooceną,

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

· 79% osób cierpiących na egzemę traci pracę ze względu na kondycję zdrowotną,

· 8 na 10 osób chorujących na raka doświadcza na swojej skórze efektów ubocznych związanych z leczeniem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Istnieje więc przynajmniej 2 miliardy powodów, dla których La Roche-Posay może zaoferować swoje wsparcie. Do ruchu Skin Life-Changers dołączyli już pacjenci i eksperci z całego świata. Członkowie tej wyjątkowej społeczności dzielą się swoimi historiami i  doświadczeniami, które wspierają i pozwalają innym poczuć się dobrze w swojej skórze.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Poznaj tych, którzy pomagają poczuć się lepiej we własnej skórze

Polska kampania jest częścią globalnej inicjatywy „For all Skin Life-Changers”, skierowanej do osób z problemami skórnymi na całym świecie. By jak najlepiej docierać do społecznej świadomości, marka La Roche-Posay oddaje w niej głos swoim konsumentom. Bohaterowie kampanii to osoby, które zmagają się (lub zmagały) z problemami skórnymi – opowiadają o tym, chcąc przełamać tabu i zachęcić innych do dzielenia się swoimi historiami, by poczuć się pewniej we własnej skórze. Odpowiedzią na ich problemy są produkty marki La Roche-Posay tzw. „skin life-changery”.

W Polsce szeregi inicjatywy Skin Life-Changers zasilili: Filip Szyc @filipszyc, Martyna Grzenkowicz @peachee, Olga Legosz @nomadmum81, Ola Lamczyk @olaxxys, Wiktoria Jasuwienas @jasuwienas.w oraz Ania Augustynowicz @augustynkaa. Każdy bohater tej kampanii to zupełnie inna historia.

Edukacja i wsparcie ze strony ekspertów

W kampanii biorą udział nie tylko osoby dotknięte problemami skórnymi, ale także dermatolodzy z całego świata. Angażują się w misję, jaka przyświeca im od dawna – zapobieganie i walkę z problemami skóry, a także poszukiwanie najlepszych rozwiązań, które pozytywnie wpłyną na życie pacjentów.

W gronie ekspertów, którzy dołączyli do grona Skin Life-Changerów są znani polscy specjaliści: prof. dr hab. n. med. Barbara Zegarska – uznana specjalistka z zakresu dermatologii i wenerologii, alergologii z ponad 40-letnim doświadczeniem oraz dr n. med. Anna Jędrowiak – specjalistka dermatologii i certyfikowany lekarz American Academy of Aesthetic Medicine, która specjalizuje się w dermatoskopii, trichoskopii, leczeniu trądziku i zabiegach medycyny estetycznej.

„Zapytana, czy czuję się Skin Life-Changer’em bez zastanowienia odpowiadam – TAK! Jako praktyk dermatolog na co dzień w swoim gabinecie spotykam pacjentów, którzy dzięki edukacji i odpowiedniemu postępowaniu terapeutycznemu są w stanie zmienić jakość swojego życia na lepszą. Weźmy dla przykładu atopowe zapalenie skóry, które nastręcza wielu problemów. Pacjenci, którzy zgłaszają się z tą dolegliwością mają z reguły obniżone poczucie własnej wartości, krępują się zmianami, które występują na ich skórze, a uśmiech rzadko gości na ich twarzy. Moją rolą, jako lekarza, jest wyjaśnienie pacjentowi, lub jego rodzicom czy opiekunom, że zmiany nie znikną z dnia na dzień i będą nam towarzyszyły. Jednak odpowiednie przygotowanie do życia z chorobą skóry, w tym także świadomość odpowiedniej pielęgnacji, pomaga radzić sobie z nią na co dzień. Mając wpływ na pacjentów, podpowiadając im różne rozwiązania, polepszające jakość życia widzę efekty tych działań i czuję się częścią wyjątkowej społeczności „For all Skin Life-Changers” – komentuje prof. dr hab. n. med. Barbara Zegarska, która od wielu lat jest także patronką medyczną programu CSR marki La Roche-Posay – „Rodziny Lipikar”.

Kampania „For all Skin Life-Changers: Lepsze życie we własnej skórze” potrwa do końca lutego. Obejmuje przede wszystkim digital, w tym kanały takie jak: Facebook, Instagram TikTok czy Youtube, jak również VOD TVN Player.

Uzupełnieniem działań digital będzie niestandardowy mural przygotowany na jednym z budynków warszawskiej Politechniki. Projekt muralu został przygotowany przez jedną ze Skin Life-Changers, wspomnianą wcześniej Anię Augustynowicz, artystkę znaną w mediach społecznościowych jako @augustynkaa.

Źródło: mat. prasowe La Roche-Posay

Mural przedstawia bohaterów kampanii, Skin Life- Changerów: Olę, Adę, Michała, Filipa, Martynę i Wiktorię. Jego celem jest budowanie poczucia społeczności (grupy ludzi), która dzieli się swoimi historiami z innymi, żeby ich zainspirować, wesprzeć, pokazać, że w walce z problemami skóry nie są sami – stąd autentyczne postaci bohaterów akcji na muralu, podpisane imieniem i hasło „dołącz do nas!”, jako zachęta by stać się częścią community Skin Life-Changerów.

Więcej inspirujących historii można zaleźć na stronie.

Zdjęcie główne: mat. prasowe La Roche-Posay