– Nawiązanie współpracy z najlepszym zespołem w historii polskiej piłki ręcznej to dla nas szczególny moment. Drużyna od lat dostarcza kibicom wiele powodów do dumy i osiąga wybitne rezultaty w Polsce i na świecie. Poprzez podpisanie umowy sponsorskiej chcemy wesprzeć ją w walce o kolejne wygrane i zapewnić możliwości dalszego, równie imponującego rozwoju. Nasze marki wiele łączy – jesteśmy zawsze tam, gdzie pojawiają się emocje, chcemy ich dostarczać i im towarzyszyć. Dlatego też nie mam wątpliwości, że nasza współpraca będzie pełna sukcesów – powiedziała Jagoda Iwańczuk, prezes VAN PUR S.A., właściciela marki Łomża.
Uroczyście podpisana w siedzibie kieleckiego klubu umowa sponsorska zakłada 4-letnią współpracę. W ramach porozumienia marka Łomża będzie miała prawo do posługiwania się tytułem sponsora tytularnego, a jej logotyp umieszczony zostanie na koszulkach zawodników, którzy pierwszy mecz w nowych strojach zagrają już 14 sierpnia, podczas Memoriału Antoniego Weryńskiego w Mielcu. Logo sponsora umieszczane będzie także na bandach reklamowych podczas spotkań, ściankach konferencyjnych, autokarze zespołu oraz zaproszeniach i biletach, wykorzystywane w kanałach social mediowych drużyny, a także eksponowane będzie podczas krajowych rozgrywek PGNiG Superligi, EHF Ligi Mistrzów i w materiałach wideo przygotowywanych przez Telewizję Klubową ŁOMŻA VIVE Kielce. Marka Łomża uzyska prawo do wykorzystywania wizerunku zawodników i zespołu.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
– Jestem bardzo szczęśliwy, że dziś wszyscy możemy się tu spotkać ogłaszając tak dobre wieści. Tu, w Hali Legionów, sercu naszego klubu, gdzie wspólnie z drużyną i kibicami przeżyliśmy wiele emocji. Tych pozytywnych i tych negatywnych, ale co najważniejsze, zawsze byliśmy razem. Za nami bardzo trudny okres, który – znów podkreślam – przetrwaliśmy razem i jestem bardzo wdzięczny każdemu, kto w jakikolwiek sposób wsparł nas w tym czasie. Rozpiera mnie duma i radość, że dziś, podpisując umowę z Van Pur S.A., kończymy ten etap. Bardzo dziękuję Pani Prezes za piękne słowa, to wspaniałe, że klub tak postrzegany jest przez naszego nowego Sponsora. Sponsora i Partnera, który wyciągnął do nas pomocną dłoń, doceniając wagę tego klubu dla polskiego sportu, piłki ręcznej i naszego miasta. Wierzę, że łącząc dwa miasta, Łomżę i Kielce, stworzymy w kolejnych sezonach piękny projekt, wspaniały zespół, który przysporzy nam wszystkim wielkich emocji i powodów do dumy – powiedział Pprezes KS VIVE Handball Kielce S. A., Bertus Servaas.
Sytuacja ekonomiczna związana z epidemią koronawirusa spowodowała, że w czerwcu drużyna utraciła wieloletniego sponsora, przez co utrzymanie dotychczasowego składu stanęło pod znakiem zapytania. Z końcem lipca zakończona została również współpraca z drugim sponsorem tytularnym – PGE.
– Doceniamy olbrzymi wkład Pana Prezesa Bertusa Servaasa w konsekwentne budowanie potęgi klubu przez tak wiele lat. Dlatego też wspólnie podjęliśmy decyzję, aby w nazwie zespołu pozostawić markę VIVE – szanowaną przez kibiców, doskonale kojarzoną i mającą ugruntowaną pozycję w sportowym świecie. To nasz sposób na uhonorowanie sukcesów drużyny i budowanie nowej historii zespołu w oparciu o jego bogatą tradycję. Bardzo nas cieszy, że możemy połączyć siły w tak szczególnym dla zespołu momencie. Wierzymy, że wspólnie sprawimy, iż ŁOMŻA VIVE Kielce, jedna z najlepszych drużyn w Europie, będzie walczyć o kolejne triumfy w Lidze Mistrzów – dodała Jagoda Iwańczuk.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing