Nadwyraz.com to marka odzieżowa, która tworzy wyjątkowe produkty inspirowane językiem polskim oraz literaturą polską. Działa dopiero od nieco ponad roku, ale zdążyła już podbić serca Polaków nie tylko w Polsce, lecz także w ponad 40 krajach na całym świecie – wszędzie tam, gdzie są nasi rodacy.
Od połowy września br, produkty tej oryginalnej polskiej marki można znaleźć w salonach sieci Empik w całej Polsce. Do sieci księgarń trafiły koszulki, torby i skarpetki promujące polszczyznę i literaturę polską.
Zobacz również
W asortymencie znajdziemy m.in. polskich poetów w nowoczesnym wydaniu, np. koszulkę z legendarnym Kołdrianem – alternatywną wersją Kordiana Słowackiego, czy Janem Kochanowskim w roli drwala. Swoje gusta zaspokoją sympatycy poprawnej polszczyzny dzięki bawełnianej torbie z wymownym napisem „WZIĄĆ!”, czy koszulce „LEARN POLISH, IT’S EASY!” z trudnymi i często zapomnianymi polskimi słowami. W ofercie znajdują się także oryginalne skarpetki, m.in. kocimiętka, dżdżysto lub chrząszcz.
Wszystkie artykuły są produkowane od A do Ż przez polskie manufaktury i cechują się najwyższą jakością. Koszulki dostępne są w cenie 89,99 zł, torby w cenie 59,99 zł, a skarpetki 29,99 zł. Lista salonów Empik, w których dostępne są produkty Nadwyraz.com, dostępna jest tutaj.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Hasło przewodnie marki to „Ubierz się w słowa!” a celem założycieli jest przekonanie Polaków, że język polski i literaturę można przedstawić w kreatywny i oryginalny sposób. Marka powstała w 2017 roku, ale początki sięgają roku 2011 i powołania do życia projektów Poprawna polszczyzna oraz Polszczyzna.pl. Markę założyli koledzy z podstawówki, znający się od najmłodszych lat: Krzysztof Kacprzykowski i Maciej Piotrowski. Obaj zrezygnowali z pracy w warszawskich korporacjach i zdecydowali się stworzyć markę, której na polskim rynku dotąd nie było. W ciągu kilku miesięcy zyskali nie tylko oddanych fanów, którzy chętnie angażują się w projekt, ale również kilka tysięcy klientów rozproszonych po całym świecie!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Nasze wzory bazują na inteligentnej zabawie słowem, żartach i łamańcach językowych. Wykorzystujemy bogactwo języka polskiego i często korzystamy z zapomnianych i trudnych słów. Mamy nadzieję, że współpraca z siecią Empik pozwoli nam dotrzeć z naszą inicjatywą do jeszcze większej liczby osób – wyjaśnia Piotrowski.
– Koszulki z poetami takimi jak Słowacki, Kochanowski czy Mickiewicz sprawiają, że każdy fan literatury polskiej znajdzie coś dla siebie. Nasze produkty idealnie sprawdzają się jako prezent dla mola książkowego lub zagranicznego gościa – dodaje Kacprzykowski.