Marka napojów energetycznych X Energy głównym sponsorem Parady Wolności w Łodzi

X Energy, nowa marka napojów energetycznych polskiego producenta DRINK ID, została oficjalnym sponsorem Parady Wolności, która odbędzie się 30 lipca 2022 r. w Łodzi. X Energy wspiera komunikacyjnie reaktywację imprezy, a także współorganizuje konkurs na najlepsze przebranie podczas wydarzenia.
O autorze
1 min czytania 2022-07-12

X Energy to marka, która, zgodnie ze swoim motto „Zawsze coś eXtra”, ma wnieść powiew świeżości i wolności w dość przewidywalnym świecie napojów energetycznych. To podejście idealnie pokrywa się z wartościami reaktywowanej w tym roku kultowej imprezy Parada Wolności, która kojarzy się z otwartością, swobodą wyrażania siebie oraz zamiłowaniem do dobrej muzyki i zabawy.

Producent napoju, firma DRINK ID z Piotrkowa Trybunalskiego, zdecydowała się wesprzeć powrót Parady Wolności na mapę Łodzi, po ponad dwóch dekadach jej absencji jako ważnego kulturowo i społecznie wydarzenia.

Mamy nadzieję, że nasza obecność na Paradzie Wolności w Łodzi, którą wspieramy jako jej oficjalny energetyk, tym bardziej przyczyni się do tego, że ten wyjątkowy event znów będzie aktywował i pobudzał pozytywną energią, dokładnie tak jak nasza nowa marka – mówi Michał Leszczyński, dyrektor marketingu DRINK ID.

Podczas Parady czarna puszka z charakterystycznym żółtym X pojawi się na różnych nośnikach. W trakcie imprezy na ulicy Piotrkowskiej uczestnicy będą mogli „poczuć moc” także dzięki rozdawanym darmowym napojom oraz gadżetom od X Energy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Atrakcyjnym punktem Parady będzie sponsorowany przez X Energy konkurs na najlepsze przebranie – spośród najbardziej kreatywnych uczestników uwiecznionych na zdjęciach specjalne jury oraz fani głosujący na FB, wybiorą 5 najlepiej przebranych osób. Do zdobycia będzie 5 nagród pieniężnych – 1000 zł oraz cztery po 500 zł, ufundowanych przez X Energy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

O tym, co będzie się działo przed i w trakcie imprezy, marka będzie komunikować w swoich social mediach na profilu FB, a także na Instagramie oraz w kampanii wizerunkowej przed Paradą – w punktach sprzedaży i w radio. Opracowaniem wszystkich materiałów komunikacyjnych marki X Energy na Paradę zajęła się warszawska agencja FENO.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
Wierzymy w sukces Parady i mamy nadzieję, że w przyszłym roku, podczas kolejnej edycji, także będziemy ją aktywnie wspierać – zapowiada Michał Leszczyński.