„The Super Six” – takie hasło przyświeca najnowszej kolekcji marki Nike stworzonej we współpracy ze szpitalem dziecięcym OHSU Doernbecher. W jej ramach sześcioro pacjentów placówki miało za zadanie zaprojektować swoją własną parę obuwia.
Każda para butów obrazuje walkę z przewlekłą chorobą, z którą zmaga się dany pacjent szpitala dziecięcego – w tym roku są to cukrzyca typu 1, celiakia, wrodzona wada serca, nowotwór nerek, nowotwór mózgu oraz ziarnica złośliwa.
Zobacz również
Zobacz grafikę w pełnym rozmiarze.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zobacz grafikę w pełnym rozmiarze.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Co ciekawe, w ramach kolekcji „The Super Six” każda z osób otrzymała swoje własne alter-ego, którego zadaniem jest codzienna walka z chorobą – Empath, Beacon, The Speed Demon, The Heavy Hitter, The Daredevil oraz The Fighter.
Zobacz grafikę w pełnym rozmiarze.
Zobacz grafikę w pełnym rozmiarze.
Dochody ze sprzedaży obuwia z kolekcji trafiają na konto szpitala dziecięcego OHSU Doernbecher. Do tej pory udało się zebrać łącznie ponad 27 miliony dolarów.
Zobacz grafikę w pełnym rozmiarze.
Zobacz grafikę w pełnym rozmiarze.
PS
W sierpniu br. marka Nike zaprezentowała swój nowy model obuwia – Air Max 270 React – za pomocą którego brand chciał zwrócić uwagę na kwestię zdrowia psychicznego.