Oprócz setek okazji targowych, premier i nowości, spotkań autorskich na wirtualnych scenach i wyjątkowych akcji w przestrzeni miejskiej w Warszawie, przygotowano również specjalny konkurs, w którym nagrody ufundował producent bezcukrowych gum – marka Orbit®.
Wbrew pozorom guma do żucia i książki nie są sobie tak obce, jak można by przypuszczać. Kto w końcu nie pamięta kultowej postaci mistrzyni żucia gumy Violet Beauregarde z Charliego i fabryki czekolady? Istnieje nawet specjalny termin bubblegum book. Amerykanie określają w ten sposób lekką książkę, którą bez problemu możemy czytać np. jadąc autobusem i żując gumę.
Zobacz również
Dlatego też, w ramach globalnej kampanii „Rób to, co dodaje Ci Błysku”, Orbit® dołączył do grona partnerów cyklicznego literackiego wydarzenia Empiku. W ten sposób marka zachęca do angażowania się w to, co kochamy i co powoduje, że zaczynamy „błyszczeć”. Zgodnie z filozofią marki Orbit® czujemy się lepiej w codziennych sytuacjach, gdy jesteśmy pewni siebie oraz żyjemy pełnią życia.
Targi Książki Empiku to wydarzenie otwarte – odbywa się zarówno stacjonarnie, jak i w formule online. To setki okazji, gorące nowości i premiery literackie. Od 17 do 30 maja w spotkaniach autorskich będzie można wziąć udział z dowolnego miejsca – na kilku wirtualnych scenach w studio Empiku zagoszczą m.in. Katarzyna Grochola, Marcin Meller, Justyna Suchecka, prezydent Aleksander Kwaśniewski oraz Toshikazu Kawaguchi. Wszystkie spotkania autorskie będą transmitowane na kanałach Empiku na Facebooku oraz na YouTube i będą tłumaczone na język migowy. Dodatkowo na sympatyków tak popularnej w ostatnim czasie literatury YoungAdult, czekają wyjątkowe atrakcje. Od 17 maja będą mogli dosłownie wejść do świata Hailie Monet – bohaterki bestsellerowej serii Rodzina Monet. Niecodzienna instalacja stanie na Pasażu Wiecha, a odwiedzi ją dwukrotnie autorka – Weronika Anna Marczak. Z kolei 26 maja w ramach akcji Young Power House inne popularne autorki YA (Katarzyna Barlińska, Natalia Fromuth, Monika Rutka, Marta Łabęcka, Monika Marszałek) opanują specjalnie zaaranżowaną przestrzeń kamienicy w centrum Warszawy, spotykając się w kameralnych grupach z czytelnikami (wydarzenie jest biletowane). Targi mają charakter ogólnopolski – wyjątkowe promocje oraz okazje czekają online i w każdym salonie Empik w Polsce.
Wszędzie tam będzie nam towarzyszyła również marka Orbit®, która oprócz tego, że ufunduje nagrody w konkursie dla uczestników oraz prezenty dla gości specjalnych studia, będzie również widoczna w działaniach w mediach społecznościowych i w komunikacji bezpośredniej do klientów Empiku, przypominając nam o tym, aby być sobą i błyszczeć.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS W Dzień Uśmiechu Orbit przypomina, że każdy uśmiech jest ważny
Uśmiech ma ogromną moc i towarzyszy ważnym dla nas wydarzeniom. To dzięki uśmiechowi łatwiej wyrażamy nasze uczucia i pokazujemy pozytywne nastawienie do świata i ludzi. Uśmiech jest tak istotny, że doczekał się nawet swojego święta. 1 października obchodzimy Światowy Dzień Uśmiechu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing