Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Marka ORKISZ została nagrodzona na arenie międzynarodowej

Marka Orkisz ma powody do celebracji. Alkohol segmentu ultra premium zdobył trzy medale w międzynarodowych konkursach branżowych – podwójne złoto, złoto oraz srebro! Wyróżnienia zostały przyznane m.in. za wysoką jakość, nietuzinkowy design butelki oraz niepowtarzalny smak.
O autorze
2 min czytania 2023-06-28

ORKISZ to wódka z segmentu ultra premium, która zadowoli każdego konesera mocnych trunków. Wytwarzana jest z wyjątkowej prapszenicy Triticum spelta. Wytwarzana jest w małych ilościach dzięki czemu charakteryzuje ją niezrównana łagodność oraz subtelny i niepowtarzalny smak. Opakowanie wódki Orkisz cechuje minimalistyczny design. Ponadto wyróżnia się zamknięciem w postaci korka, co stanowi unikalne rozwiązanie dla tego rodzaju alkoholi. Na tyle butelki znajduje się zadruk nadający jej głębi – widnieją na nim kłosy pszenicy orkisz. Na froncie widać nadrukowany logotyp i złote piktogramy, odwołujące się do tradycji wytwarzania tego trunku. Wyjątkowość marki doceniło eksperckie, międzynarodowe jury przyznając jej medale w konkursach Monde Selection, San Francisco World Spirits Competition oraz The SIP Awards.

– Bardzo cieszymy się, że wódka Orkisz została doceniona przez międzynarodowych destylatorów i koneserów trunków. Otrzymanie trzech medali, w tym aż dwóch złotych, to ogromne wyróżnienie dla marki i wszystkich, którzy za tym sukcesem stoją. Jesteśmy dumni, że możemy zaoferować naszym klientom najwyższą jakość alkoholu i wyjątkowy smak potwierdzony nagrodami – mówi Arkadiusz Słota, senior brand manager marki ORKISZ w Stock Polska.

Podwójne złoto w The SIP Awards

The SIP Awards to jedyny na świecie konkurs degustacji alkoholi, w którym jurorami są sami konsumenci. Tegorocznych uczestników oceniało jury w składzie 310 entuzjastów alkoholi zaproszone do oceny produktów w formule degustacji w ciemno podczas specjalnych sesji panelowych. W jubileuszowej, 15 edycji, wzięły udział 1 382 marki alkoholi z całego świata. W nagrodach The SIP Awards doskonałość nie jest jedynie subiektywna, ale jest poparta szczegółowymi wytycznymi. Każdy sędzia konsumencki ocenia alkohole na podstawie aromatu, smaku i wykończenia. Podwójny złoty medal jest więc tym bardziej wyjątkowym wyróżnieniem dla jakości marki Orkisz.

Złoty medal w konkursie Monde Selection

Monde Selection jest wiodącym międzynarodowym instytutem, który ocenia jakość produktów konsumenckich na podstawie różnych parametrów tj. smak, aromat, tekstura, wygląd i innych czynników wpływających na jakość i atrakcyjność produktu. Proces oceny przeprowadzany jest przez jury składające się z 80 niezależnych ekspertów o międzynarodowej renomie, wśród których znaleźć można enologów, mistrzów sommelierów, inżynierów chemików oraz przedstawicieli mediów specjalistycznych. Złoty medal dla marki Orkisz stanowi potwierdzenie nie tylko najwyższej jakości, ale także wyjątkowego smaku i kunsztu produktu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Srebro za oceanem

Wyróżnienie czekało na Orkisz również w Stanach Zjednoczonych. W konkursie San Francisco World Spirits Competition marka zdobyła srebrny medal. Konkurs jest jednym z największych i najstarszych w branży, a swój prestiż zawdzięcza doświadczonemu jury, które składa się z szanowanych na rynku spirytusowym ekspertów. Co roku oceniają oni jakość produktów oraz standardy produkcyjne, a wśród zwycięzców można znaleźć zarówno najbardziej znane międzynarodowe destylarnie, jak i mniejszych producentów trunków. Jury w tzw. „ślepych testach” degustuje trunki, skupiając się na smaku i jakości – w trakcie oceny nie otrzymuje żadnych dodatkowych informacji o producencie, cenie czy wyglądzie opakowania. W tegorocznej edycji konkursu organizatorzy zarejestrowali ponad 5500 produktów z różnych zakątków świata.

Słuchaj podcastu NowyMarketing