Nowy SelfieSTIX, stworzony przez agencję reklamową BBDO, jest głównym elementem kampanii PEDIGREE® DENTASTIX™, prowadzonej pod hasłem „Czystość zbliża”. Jej celem jest zapewnienie miłośnikom psów niezawodnego sposobu na zbliżenie się do swoich pupili.
„Ludzie uwielbiają robić sobie selfie – w pojedynkę, z przyjaciółmi, a w szczególności z psami” – powiedziała Dorota Wilczak-Paluch, Brand Manager PEDIGREE®. – Prawdziwym wyzwaniem może okazać się jednak skłonienie psa do patrzenia prosto w obiektyw, gdy próbujemy uchwycić idealne ujęcie. Opiekunowie psów, wykorzystując klips SelfieStix, w łatwy sposób mogą przypiąć przysmak PEDIGREE® DENTASTIX™ do swojego telefonu i skupiając uwagę pupila na ulubionej przekąsce, natychmiast uchwycić chwilę wspólnej bliskości – dodała Dorota Wilczak-Paluch.
Zobacz również
W ramach globalnej kampanii, marka PEDIGREE® i agencja reklamowa BBDO stworzyły także mobilną aplikację PEDIGREE® SelfieSTIX, pozwalającą nadać zdjęciom nowy niepowtarzalny wymiar. Aplikacja SelfieSTIX wykorzystuje wyjątkową technologię rozpoznawania twarzy psów, co umożliwia dodawanie różnych zabawnych filtrów. Psy mogą zyskać zabawny wygląd policjanta, kucharza, przewodnika safari lub nawet kota. Wystarczy użyć aplikacji wraz z klipsem SelfieSTIX, by w łatwy sposób móc się podzielić z rodziną i przyjaciółmi idealnymi zdjęciami. Aplikacja dostępna jest w App Store i Google Play.
Konsumenci mogą zdobyć swój własny klips SelfieSTIX, zakupując specjalnie oznaczone opakowanie przysmaków PEDIGREE® DENTASTIX™ między innymi w wybranych sklepach sieci: Auchan, Carrefour, Intermarche, Leclerc, Netto, Polomarket, Rossmann, Tesco, Żabka. Zestawy promocyjne PEDIGREE® DENTASTIX™ dostępne są również w sieci sklepów zoologicznych Maxi Zoo, Zoo Karina na Pomorzu, sieci marketów RCMB „MAJSTER”, obecnych w południowo-wschodniej Polsce. Promocja trwa do wyczerpania zapasów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Przysmaki PEDIGREE® DENTASTIX™ zapewniają wsparcie w pielęgnacji jamy ustnej psów, co jest niezbędne do utrzymania ich zdrowych zębów i dziąseł. Dzięki temu, miłośnicy psów i ich pupile mogą zbliżyć się do siebie jeszcze bardziej, zapominając o problemie niemiłego psiego oddechu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania PEDIGREE® SelfieSTIX obejmuje reklamę, działania w internecie i social mediach, promocję w punktach sprzedaży, a także współpracę z infuencerami. W ramach wsparcia kampanii, influencerzy przygotowali angażujące materiały z wykorzystaniem selfie, zachęcając swoich fanów do dzielenia się z nimi ich własnymi zdjęciami z psami.