PHLOV [czytaj: flō] to marka, która swoją premierę miała w 2019 roku i z sukcesem buduje swoją pozycję rynkową w Polsce. U podstaw powstania marki leży transparentność i prawdziwa pasja jej założycielek: Anny Lewandowskiej (trenerki oraz bizneswoman) oraz Justyny Żukowskiej-Bodnar (odpowiedzialnej za stworzenie formuł kosmetyków).
Współpraca pomiędzy agencją Big Picture a marką PHLOV uwzględnia stworzenie długofalowej strategii PR oraz bieżącą obsługę projektu, w tym media relacje, działania z influencerami oraz działania związane z launchem nowych produktów. Agencji powierzono również całościowy nadzór nad współpracami kreatywnymi z mediami.
Zobacz również
Za opiekę nad klientem odpowiada Monika Roth, Senior Consultant, kierująca praktyką beauty w ramach działu lifestyle. Zespół pracujący dla PHLOV to Justyna Majka (PR Consultant) oraz Agnieszka Kopańska (Junior PR Consultant).
Współpraca została nawiązana w wyniku rekomendacji na czas nieokreślony.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]