Marka piwa Namysłów postawiła na Plej

Agencja Plej wygrała przetarg na przygotowanie i realizację tegorocznej komunikacji marki Namysłów z portfolio Grupy Żywiec. Współpraca obejmuje strategię, koncept kreatywny oraz realizację komunikacji marki w 2021 roku. Kampania prowadzona będzie w kanałach ATL i digital.
O autorze
1 min czytania 2021-02-01

Piwo marki Namysłów warzone jest wyłącznie w wyjątkowym browarze regionalnym w Namysłowie, jednym z najstarszych działających w Polsce, szczycącym się 700-letnią tradycją i będącym dumą regionu. Powstaje w oparciu o naturalne składniki, a proces fermentacji przebiega z wykorzystaniem tradycyjnych otwartych kadzi fermentacyjnych, dzięki czemu piwo Namysłów słynie z tradycyjnego smaku i wyróżnia się niepowtarzalnym charakterem. Nowa komunikacja ma na celu odświeżenie wizerunku marki i przybliżenie jej obecnym i nowym konsumentom.

– Namysłów to pierwsza piwna marka, z jaką mamy przyjemność współpracować od strony strategicznej i komunikacyjnej. To kolejny wyjątkowy produkt z tradycją, mocnym osadzeniem regionalnym, obecny w wymiarze ogólnopolskim, który będziemy mieli szansę obsługiwać w naszej agencji – przekonuje Łukasz Gumowski, creative partner z Plej.

Agencja Plej znana jest z szerokiej obsługi operatora komórkowego PLAY w zakresie digitalu wraz z social mediami i influence marketingiem, webdevelopmentu, BTL i eventów oraz współpracy z marką Piątnica (ATL, digital), dla której w 2018 roku stworzyła platformę komunikacyjną „Z Piątnicy, no bo skąd”. Do grona stałych klientów Plej należą także Energizer, z którym agencja współpracuje w digitalu na 44 rynkach, jak również m.in. Continental, Andros, PZU czy Oriflame.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj