Nowe logo w dużej mierze nawiązują do dotychczasowego, bardzo dobrze rozpoznawalnego przez konsumentów wizerunku, ale równocześnie jest bardziej współczesne i dzięki nowoczesnym akcentom trafi w gusta młodszych konsumentów. Umieszczenie informacji „od 1993 roku” podkreśla eksperckość, doświadczenie i wysoką jakość produktów.
Złoto-czerwony charakterystyczny logotyp oraz przejrzysty układ graficzny na wieczkach opakowań poprawiają widoczność i ułatwiają nawigację na półce, co w efekcie pozwala szybciej odnaleźć ulubiony smak. Nowa odsłona marki Profi to nie tylko zmieniona szata graficzna opakowań, ale także komunikacja oparta na przyjemności i smaku.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Ostatnie miesiące były dla nas niezwykle intensywne. Proces przygotowania i wdrożenia rebrandingu wymagał nie tylko szczegółowej analizy, ale także dokładnych badań, które miały na celu potwierdzenie obranych kierunków działań. Pracując nad nowym logotypem oraz opakowaniami pasztetów Profi, skupiliśmy się na tym, aby nie tylko odpowiadały one aktualnym trendom i oczekiwaniom współczesnych konsumentów, ale także zachowały swój wyjątkowy charakter i podkreślały najważniejsze cechy produktu. – podkreśla Hanna Dulczewska Senior Marketing Manager w firmie Profi S.A.
W ramach wsparcia rebrandingu marki w III i IV kwartale tego roku zaplanowano szeroko zakrojoną komunikację skoncentrowaną na przyjemności i smaku, wspieraną hasłem: „To jest ten smak!”. Działania obejmą aktywności w prasie, social mediach, digitalu oraz w punktach sprzedaży. Więcej informacji na jej temat już wkrótce.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]