Ptasie Mleczko od lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród smakoszy słodyczy niezależnie od wieku. Po tę lekką piankę o różnych smakach, oblaną pyszną, wedlowską czekoladą, sięga się przy każdej okoliczności – także tej romantycznej jaką są zbliżające się Walentynki. W tym roku E.Wedel, producent marki Ptasie Mleczko, postanowił pokazać, że ten smakołyk jest świetną inspiracją do prawdziwej kreatywności.
Zadaniem uczestników konkursu „Ptasie Mleczko. Podaruj i zagadaj” jest zakup jednego lub więcej opakowań Ptasie Mleczko 360 g, a następnie zarejestrowanie się na www.ptasiemleczko.pl i wgranie paragonu. Ostatnim krokiem do wygranej jest kreatywna odpowiedź na zadanie – trzeba jak najbardziej słodko i lekko popisać się autorskim tekstem na „zagadanie” do drugiej osoby.
Zobacz również
„Jesteś słodka jak pianka Ptasie Mleczko” – czy tak brzmi tekst na wygraną? W każdym tygodniu rozstrzyga o tym konkursowe jury, w zamian rozdając nagrody. Na autorów najlepszych odpowiedzi czekają m.in. karty przedpłacone o wartości 1000 zł, naszyjniki z ptasim motywem marki Ania Kruk czy walentynkowe boxy z piankami Ptasie Mleczko.
O kampanii można dowiedzieć się z formatów reklamowych w internecie czy specjalnych materiałów POS w punktach sprzedaży. Informowała o niej również influencerka Anna Szlęzak, popularna wśród internautów dzięki poruszaniu tematów związków i relacji damsko-męskich. W dedykowanym akcji filmiku, dzieliła się swoimi przemyśleniami i sposobami na najlepsze teksty na „zagadanie”. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja GoldenSubmarine, a strategię mediową i media Zenith. Za zakup influencerów odpowiada agencja LiquidThread. Działania PR prowadzone są przez Walk PR.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach