Celem plebiscytu Najlepszy Produkt 2016 – Wybór Konsumentów było wyłonienie, na podstawie opinii konsumentów, najlepszych nowych produktów z branży FMCG, wprowadzonych na rynek w okresie od 1 września 2014 do 1 września 2015 roku.
O tytuł Najlepszego Produktu w 58 kategoriach ubiegało się łącznie 331 artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetycznych. Badanie zostało przeprowadzone przez Instytut GFK Polonia.
Zobacz również
W ankiecie brali udział konsumenci w wieku od 18 do 65 lat, którzy samodzielnie decydującą o zakupach w swoich gospodarstwach domowych i znają produkty objęte badaniem. W tym roku w kategorii „Sosy” – „Srebro” zdobył Ketchup Markowy Roleskiw odnowionym składzie, a więc zajął drugie miejsce wśród wszystkich nowości w tej kategorii.
Nowe Ketchupy Markowe Roleski, które zdobyły uznanie konsumentów, występują w trzech odmianach – Katchup Markowy Łagodny, Ketchup Markowy Pikantny oraz Ketchup Markowy z Naturalnym Pieprzem. Wszystkie opatrzone są „czystą etykietą”, co oznacza, że są wolne od dodatków „E”, a więc konserwantów, barwników i zagęstników. W nagrodzonych ketchupach znalazło się za to miejsce na jeszcze większą ilość pomidorów niż dotychczas (205 gram pomidorów na 100 gram produktu). Tegoroczny, piąty już finał tego ogólnopolskiego badania, odbył w styczniu 2016r w Hotelu Bristol.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach