Marka SAXX na Walentynki wspiera walkę z rakiem jąder. Sprzedaje naszyjnik z niecodzienną zawieszką

Marka SAXX na Walentynki wspiera walkę z rakiem jąder. Sprzedaje naszyjnik z niecodzienną zawieszką
Bieliźniana firma SAXX zachęca klientów do zakupu limitowanego walentynkowego kompletu, w którego skład wchodzą: naszyjnik z odwróconym sercem oraz zestawy bielizny. Wszystko w szczytnym celu.
O autorze
1 min czytania 2024-02-01

SAXX, kanadyjska firma produkująca bieliznę i bokserki sportowe, w tym 2024 roku postanowiła w niecodzienny sposób świętować Walentynki. W ofercie sklepu, poza tradycyjnymi kompletami bielizny, znalazł się naszyjnik z dwoma diamentami o łącznej wadze jednego karata.

SAXX postanowiła w ten sposób urozmaicić klientom Dzień Świętego Walentego, bo do każdego zakupionego egzemplarza biżuterii, otrzymamy również po jednym komplecie bielizny męskiej i damskiej.

Naszyjnik z odwróconym sercem

Limitowana linia naszyjników, którą można obejrzeć i kupić w sklepie SAXX, została ozdobiona zawieszką w kształcie serca odwróconego o 180 stopni. Ten zabieg marketingowy pozwala w jednym znaku graficznym zawrzeć zarówno symbol miłości, jak i kształt przywodzący na myśl męskie narządy płciowe. Komplet łańcuszka i bielizny dla niej i dla niego kosztuje 5 tys. dolarów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Skąd taki pomysł? Wprowadzenie na rynek limitowanej biżuterii walentynkowej pozwoli wesprzeć działalność fundacji walczącej z nowotworami jąder i wspierającej chorujące na tę przypadłość osoby, na której konto trafi cały dochód ze sprzedaży zestawu z naszyjnikiem.

Zdjęcie główne: Facebook

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS W święto zakochanych wyznaj miłość… sobie! Mobile Vikings rusza z kampanią społeczną „Połącz się ze sobą”

Walentynki to idealna okazja, aby docenić wyjątkową dla nas osobę. Operator społecznościowy Mobile Vikings zachęca, aby 14 lutego wyznać miłość… sobie. Wystarczy zadzwonić pod dedykowany numer telefonu i nagrać wiadomość, która – przechowana przez rok w kapsule czasu – przypomni o sobie w kolejne Walentynki. Do zdobycia są również kody na warsztaty samorozwojowe z Ewą Woydyłło. To część kampanii społecznej Mobile Vikings, której celem jest zachęcenie do odzyskania kontaktu z samym sobą.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 Mosznowładcy sezon 2023 – po raz kolejny centra G City wspierają prozdrowotną akcję dla mężczyzn

Trwa jubileuszowa edycja kampanii Mosznowładcy, która na stałe wpisała się w kalendarz wydarzeń wielu polskich miast! Jej organizatorem i pomysłodawcą jest Fundacja Kapitan Światełko.