Marka Scrabble rozpoczęła współpracę z TikTokerami

Marka Scrabble rozpoczęła współpracę z twórcami na platformie Tik Tok. Działania marki na platformie pozwolą jej na dotarcie do nowego grona odbiorców.
O autorze
1 min czytania 2019-05-27

Współpraca marek z TikTokerami staje się coraz powszechniejszą praktyką. Platforma potwierdza skuteczność kampanii dzięki dotarciu do ogromnej grupy odbiorców, którą tworzą osoby w wieku między 13 a 20 rokiem życia. Dzięki temu marka Scrabble ma szansę na „wychowanie” kolejnego pokolenia swoich użytkowników. Celem współpracy z TikTokerami jest wsparcie promocji projektu #bitwascrabble. Projekt ten jest kontynuacją ubiegłorocznej kampanii „Wyobraź Sobie”. Aktywacje obejmują różne kanały social media: Tik Tok, YouTube, Facebook i Instagram.

Założeniem projektu na TikToku jest pokazanie momentów z życia TikTokerów, w których rządzi wyobraźnia i dobra zabawa. W kolejnych publikacjach TikTokerzy przygotowują się do bitwy na słowa, a następnie stoczą ją między sobą, aby w końcu cieszyć się zwycięstwem lub przeżywać porażkę.

Projekt wystartował 16 maja br. W kampanii, którą dla marki realizuje agencja Coollective, bierze udział ośmiu TikTokerów, którzy pokazują jak wielka jest potęga wyobraźni i dobrej rozrywki, którą gwarantuje ta kultowa gra. Marka zaprosiła do współpracy: @sebastiankowalczykkk, @zietkowskym, @nylaa.a, @itzkaroll, @oliwiamisztal, @colorowyy, @twinsstylee, @dobrafaza.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj