Sensit to marka środków chemicznych, a wśród nich specjalistyczne płyny czyszczące do podłóg, emulsje do ochrony i nabłyszczania podłóg i spraye do rozwiązywania domowych problemów. Produkty powstały na bazie nowych technologii opracowanych w efekcie przeprowadzonych badań rynku. Marka jest już dostępna w sklepach i została pozytywnie przyjęta przez rynek.
– W ciągu ostatnich dwóch lat nastąpił bardzo dynamiczny wzrost sprzedaży naszych produktów do pielęgnacji obuwia marki Helios. Przede wszystkim kluczowe były rozbudowa oferty i dotarcie do nowych klientów. Doszliśmy do wniosku, że chemia gospodarcza potrzebuje nowego mocnego otwarcia. Aby profesjonalnie przygotować się do tego procesu, podjęta została decyzja o równoległym uruchomieniu rozbudowanego procesu badawczego oraz projektów wdrożeniowych. Tak powstała marka Sensit – komentuje Radomir Buksza, Brand Manager, Politan.
Zobacz również
Nazwa Sensit brzmi kobieco i zmysłowo, odnosząc się jednocześnie do sfery estetyki i uczuć, którymi obdarzamy nasze mieszkania oraz domy. Zaprojektowane etykiety akcentują charakter produktów i przyciągają wzrok na sklepowej półce.
Za launch marki odpowiada agencja Schulz brand friendly, która przygotowała kompleksowe badania, a następnie na ich podstawie opracowała strategię marki oraz jej identyfikację wizualną.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing