Marka Seth and Riley’s Garage z nową kampanią reklamową

Marka Seth and Riley’s Garage rozpoczęła nową kampanię marketingową skierowaną do młodych pełnoletnich konsumentów. W jej ramach emitowane są spoty w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych, a także prowadzone działania w digitalu.
O autorze
1 min czytania 2020-07-02

Nowy spot przedstawia domówkę, organizowaną przez bohaterkę marki (brand hero) – Hardą Cytrynę. Zabiera on widzów w imprezowy świat marki pełen zabawy wśród zgranej ekipy przyjaciół.

– Nasza marka skierowana jest do młodych, pełnych energii ludzi, którzy lubią spędzać czas, m.in. imprezując ze znajomymi. Nową kampanią chcemy pokazać jej imprezowy charakter. Wykorzystujemy też, podobnie jak w poprzedniej kampanii, hasło „Wyciśnij więcej” – mówi Anna Włodkowska, junior brand manager marki w Carlsberg Polska

Seth&Riley’s Garage to orzeźwiające piwo o smaku „hardo” wyciśniętej cytryny. Jego wyjątkowy smak doskonale orzeźwia w letnim upale i idealnie się sprawdza podczas domówek oraz imprez pod chmurką. Najlepiej smakuje z kostkami lodu i z dodatkiem cytryny.

Za przygotowanie spotu, obsługę kreatywną oraz komunikację digitalową odpowiada agencja Na_Ty, za produkcję TV – Papaya Films, a za zakup mediów – dom mediowy Initiative.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oprócz spotów w telewizji, kreacja zostanie wykorzystana także w działaniach digitalowych. Marka planuje również aktywację konsumencką w mediach społecznościowych. 

Piwo Seth&Riley’s Garage dostępne jest w sklepach w nowych opakowaniach zbiorczych w postaci kolorowych kartonów w miejskim charakterze. Nowa forma pozwala marce wyróżnić się w sklepie. Ich projekt przygotowała firma 3m Project.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się