Marka Slodkie świętuje 25-lecie

Firma Slodkie postanowiła świętować swój jubileusz przez cały rok. Poza uroczystymi obchodami, Slodkie planuje zrealizować 25 akcji o charakterze CSR-owym, wprowadzając szereg zmian wewnętrznych, a także wspierając potrzebujące osoby, organizacje oraz środowisko.
O autorze
2 min czytania 2022-01-12

25 lat firmy Slodkie

Personalizowane bombonierki, puszki z aromatyczną kawą z logo firmy, a także obrandowane czekolady czy żelki to tylko część szerokiego asortymentu Slodkie. Marka świętująca w tym roku swoje 25-lecie jest dziś jednym z europejskich liderów w branży. Tegoroczny jubileusz jest doskonałym podsumowaniem wielu lat ciężkiej pracy, którą obecnie kontynuuje córka założyciela firmy i obecna Prezes Zarządu, Anna Garmada. 

Współtworzenie marki Slodkie i kontynuowanie tej wieloletniej już tradycji napawa mnie ogromną dumą. Stanowi również duże wyzwanie, które razem z całym zespołem podejmujemy każdego dnia. Wierzymy, że, zgodnie z naszym mottem, produkując wysokiej jakości słodkie upominki, z przyjemnością łączymy biznes. Obecnie czekamy z niecierpliwością na to, co przyniosą nam kolejne lata, dziękując u progu jubileuszu dotychczasowym współpracownikom, partnerom oraz klientom – komentuje Anna Garmada, prezes zarządu firmy Slodkie.

Slodkie, posiadając własną wytwórnię czekolady, dostarcza klientom nawet najbardziej wymyślne kształty czekoladowych słodkości. Jak zaznacza Anna Garmada:

Branża reklamowa zmienia się niezwykle dynamicznie. Od 25 lat nieustannie obserwujemy trendy i dostosowujemy naszą ofertę do aktualnych potrzeb klienta. Stawiając na innowacje, czujemy, że stale się rozwijamy. Po tym ćwierćwieczu doszliśmy do etapu, gdy możemy przygotować na przykład czekoladową maszynę do szycia z dowolnym logotypem i dodatkowo zadrukowując opakowanie produktu dowolnym projektem.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

25 akcji na 25-lecie

Tym, co od samego początku przyświecało istnieniu firmy jest otwartość na wsparcie potrzebujących i proekologiczne podejście. Slodkie ma na swoim koncie szereg działań o charakterze CSR-owym i, jak podkreślają przedstawiciele marki, nie zamierzają ustawać w trosce o lepsze jutro. W jubileuszowym roku stawka jest znacznie większa niż w poprzednich latach. Slodkie postanowiło przeprowadzić aż 25 akcji wspierających potrzebujące osoby, organizacje działające na rzecz zwierząt, a także wprowadzić dodatkowe zmiany wewnętrzne, w tym m.in. w obszarze produkcji, dzięki którym oferta stanie się jeszcze bardziej przyjazna dla środowiska. Jak dodaje Anna Garmada:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Idea pomagania była bardzo bliska mojemu tacie, który z dużym powodzeniem przez lata zarządzał firmą. Nie wyobrażam sobie nie kontynuować tej tradycji.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Firma zdradza, że wśród 25 działań, tak jak w latach ubiegłych, z pewnością pojawi się wsparcie zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Co więcej, w ramach współpracy z fundacją Las Na Zawsze od stycznia 2022 za każde złożone zamówienie Slodkie będzie kupować kawałek lasu.

Dotychczasowa działalność dobroczynna

W minionych 25 latach Slodkie wsparło zarówno finansowo, jak i produktowo szereg organizacji. Firma ma na swoim koncie współpracę ze Szlachetną Paczką, a także Towarzystwem Przyjaciół Zwierząt Otwocki Zwierzyniec. W początkowych etapach pandemii Slodkie wspierało również lekarzy, którzy stali na pierwszej linii walki z wirusem.

Poza licznymi akcjami zewnętrznymi, marka od lat modyfikuje swoje produkty i opakowania, czyniąc je bardziej ekologicznymi. Obecnie stosuje folie pochodzące w 80% z recyklingu, które nadają się do ponownego przetworzenia. Co więcej, każde z opakowań kartonowych może być wykonane z materiału pochodzącego w 100% z makulatury. Znaczna większość produktów pakowanych w folie zgrzewalne dostępna jest w wariancie folii biodegradowalnej wykonanej z celulozy. 

Do produkcji naszych lizaków używamy tylko patyczków wykonanych w 100% z papieru. Taśmy klejące do pakowania wysyłek zamieniliśmy z syntetycznych na papierowe, podobnie jak bąble wypełniające paczki, które dziś są wykonane z folii biodegradowalnej. Sukcesywnie wycofujemy się też z opakowań wykonanych z wielu tworzyw trwale ze sobą złączonych, które nie nadają się do recyklingu – podkreśla Anna Garmada.