Marka sloggi zachęca do wypróbowania nowego, ultra wygodnego biustonosza

Wystartowała kampania sloggi „Przymierz mój stanik” (globalnie „TRY MY BRA”) promująca idee, że stanik sloggi jest „Tak wygodny, że każdy powinien go przymierzyć”. Najnowsza kampania wpisuje się filozofię marki opartą na zasadach wolności i poczucia komfortu, zarówno tego fizycznego...
O autorze
1 min czytania 2017-04-05

… jak i psychicznego. Działania reklamowe, przygotowane przez Carat Polska obejmują telewizję, internet oraz działania Out Of Home. 

Wraz z modą na „slow life” i wzrostem popularności nowego trendu hygge marka sloggi, która od początku swojego istnienia stawia na wygodę, wpisuje się w światowe trendy związane z poczuciem wolności i komfortu.

Przedstawimy Wow Comfort, naszym zdaniem najwygodniejszy stanik na świecie. Znasz to uczucie gdy spróbujesz czegoś wyjątkowego i chcesz, aby dowiedział się o tym cały świat ?! Stanik Wow Comfort to właśnie jedna z takich rzeczy. To wygoda, którą zechcesz podzielić się z każdym! Nawet ze swoim… mężczyzną.

Wprowadzając prowokacyjną i odważną kampanię pod hasłem ‘Przymierz mój stanik”, marka podkreśla gwarancję wygody, którą chce podzielić się z każdym bez wyjątku. Sloggi łączy doskonałe dopasowanie i podtrzymanie, zapewniając swobodę ruchów, wierząc, że prawdziwy komfort to stan umysłu, kiedy czujemy się doskonale we własnej skórze i możemy stawić czoła wszystkim codziennym wyzwaniom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania reklamowa sloggi „TRY MY BRA” obejmuje działania w telewizji oraz w internecie, a także w przestrzeni miejskiej. W telewizji w ogólnopolskich i tematycznych stacjach emitowane są spoty 30” oraz 20”. W 30 sekundowym spocie widzimy kobietę tak zachwyconą wygodą swojego biustonosza Wow Comfort, że proponuje każdemu (nawet mężczyźnie) przymierzenie go. Działania w internecie obejmują mailingi oraz reklamy wideo display w modelu programmatic w serwisach VOD. Reklamy OOH pojawiają się w Warszawskim metrze oraz w centrach handlowych na terenie największych miast w Polsce. Za strategię, realizację, zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska (grupa Dentsu Aegis Network Polska) przy współpracy z Amnet oraz Posterscope. Kampania potrwa do połowy kwietnia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing