Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

4 sceny tematyczne, 50+ prelegentów z topowych tech marek świata – upoluj wejściówkę na konferencję o realnych wdrożeniach AI.

SZCZEGÓŁY

Marka Sowa Caffè przeszła rebranding

rebranding sowa caffe
Sowa Caffè od ponad 15 lat jest jednym z najważniejszych filarów rozwoju Cukierni Sowa. Marka przeszła właśnie kompleksowy rebranding. Zmiany objęły nie tylko opakowania i identyfikację wizualną, ale także sposób komunikowania wartości.
O autorze
1 min czytania 2025-07-31

Nowe logo Sowa Caffè to połączenie symboliki związanej z kawą – ziarna, filiżanki, wzoru przypominającego liście kawowca oraz palety naturalnych kolorów inspirowanych ziemią, uprawami i ciepłem świeżo zaparzonego naparu. Sowa Caffè ma być kojarzona z produktem wysokiej jakości, powstającym z poszanowaniem natury i dobrych praktyk.

Kompletna zmiana wizualna

Nowa odsłona marki obejmuje:

  • nowe opakowania kaw (ofercie marki znajdują się dziś kawy: ziarniste, mielone, w kapsułkach, rozpuszczalne – każda bez kompromisów smakowych),

  • nowy projekt kubków do kawy serwowanej na wynos w lokalach Cukierni Sowa,
  • odświeżoną wersję Karty Kawosza – lojalnościowego programu dla klientów,
  • uporządkowaną komunikację produktową,
  • aktualizację materiałów POS i ekspozytorów w punktach sprzedaży.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co dalej?

Rebranding Sowa Caffè to nie jednorazowa zmiana estetyczna, ale krok w kierunku dalszej profesjonalizacji segmentu kawowego w ramach działalności Cukierni Sowa. Marka planuje intensyfikację działań sprzedażowych, ekspozycję produktu w punktach w całej sieci oraz kontynuację promocji lojalnościowej. Kawa staje się integralną częścią oferty – równie ważną jak wypieki, desery i lunche.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Na nowo opowiedzieliśmy historię naszej kawy. Jej źródło pozostaje niezmienne – to pasja do dobrego smaku i kontroli nad każdym etapem produkcji. Nowa szata wizualna ma nie tylko przyciągać wzrok, ale też odzwierciedlać to, czym nasza kawa jest od zawsze: świadomym wyborem dla tych, którzy cenią naturalność, jakość i konsekwencję – tłumaczy Michał Sowa, członek zarządu Cukierni Sowa.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się