Marka The North Face zaprezentowała niedawno swoją nową kolekcję, która składa się z materiałów w 100% pochodzących z recyklingu – czyli ze skrawków, a także resztek tkanin wprost z hal produkcyjnych firmy.
To kolejny krok The North Face w kierunku rozwijania zrównoważonych metod produkcji oraz ochrony dzikich obszarów natury. Dzięki kolekcji Reduce marka chce szerzyć świadomość na temat korzyści płynących z recyklingu i nadawania przedmiotom nowego przeznaczenia, bez pogorszenia jakości ubrań względem regularnych kolekcji.
Zobacz również
Ubrania dostępne są w czterech wersjach kolorystycznych. Reduce to przede wszystkim klasyczne koszulki z długim rękawem, t-shirty oraz czerwone lub czarne szorty.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Marka Vans ruszyła niedawno z nową kampanią pod hasłem „The Shoebox Challenge”, w ramach której zachęcała klientów do kreatywnego recyklingu opakowań bo butach. Niektóre pomysły internautów są naprawdę zaskakujące.
PS2
Przemysł modowy wytwarza z plastikowych butelek PET biżuterię, ubrania czy torebki. W ten trend włącza się Audi, oferując w nowym modelu A3 obicia foteli zrobione z tkaniny z recyklingu.
PS3
W kwietniu 2019 roku marka Adidas zaprezentowała innowacyjne modele obuwia, które można w pełni poddać recyklingowi. Co ciekawe, wykonane są one z plastiku, lecz to właśnie dzięki temu buty mogą zostać przetworzone w nową parę.