Od października ruszyła kampania „Good taste connects. Singleton connects” marki whisky single malt The Singleton należącej do Diageo. Celem kampanii jest pokazanie, że mimo wielu różnic, łączy nas zamiłowanie do dobrego smaku i to właśnie nim często kierujemy się w życiu. Ambasadorami projektu są Matteo Brunetti, twórca kulinarny polsko-włoskiego pochodzenia oraz Kara Becker, dziennikarka kultury, pisząca m.in. dla cenionych magazynów takich jak Vogue czy Zwierciadło. Wspólnie poprowadzą serię wywiadów ze świata kultury i sztuki. Pierwszy odcinek z Michałem Żebrowskim jest już dostępny na platformie YouTubie.
Seria „Good taste connects. Singleton connects” zakłada emisję 6 odcinków, w których Matteo Brunnetti oraz Kara Becker przeprowadzą wywiady z osobami ze świata kultury i sztuki. Dowiedzą się jak znani polscy aktorzy, designerzy czy dziennikarze postrzegają i rozumieją dobry smak, a przy okazji pojawi się wiele historii niedostępnych wcześniej na łamach mediów.
Podczas rozmów nie zabraknie dań autorstwa Matteo Brunettiego, przygotowanych specjalnie dla gości, oraz whisky The Singleton. Widzowie w ramach serii będą mogli zobaczyć, jak w łatwy sposób serwować whisky zarówno w formie koktajli, jak i klasycznie oraz jak łączyć ją z jedzeniem. Dla miłośników gotowania, lecz także dla okazjonalnych gospodarzy domowych spotkań, Matteo Brunetti na swoim Instagramie będzie prezentował przepisy na dania, które przygotowuje dla gości.
Zobacz również
Gościem pierwszego odcinka jest Michał Żebrowski, aktor oraz dyrektor Teatru 6. piętro w Warszawie. Podczas rozmowy Michał Żebrowski zdradził nie tylko, co myśli o dobrym smaku, lecz także opowiedział, gdzie czuje się najlepiej, co sprawia, że odpoczywa oraz… co było jego największym przeżyciem scenicznym w życiu.
Wywiady emitowane będą na platformie YouTube, emisja kolejnego odcinka, w którym gościem będzie Agnieszka Więdłocha już 23 października. W ramach serii ukażą się również rozmowy m.in. z Aleksandrą Kwaśniewską, Mariką Jóźwiak i Tomaszem Raczkiem.
Za koncept kreatywny oraz komunikację projektu „Good taste connects. Singleton connects” odpowiada agencja MSL Group.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing