W wielu krajach Europy w ostatnich tygodniach panują niebezpiecznie wysokie temperatury powietrza. Wśród rekordzistów jest Wielka Brytania, w której termometry zanotowały najwyższe wyniki w historii pomiarów. W odpowiedzi na panujące warunki pogodowe marka White Claw Hard Seltzer postanowiła dać mieszkańcom wschodniego Londynu nieco wytchnienia, odsłaniając w mieście nietypowy niebiesko-biały mural.
Zobacz również
„Cool Wall” o szerokości 6 metrów przedstawia kostki lodu i morskie fale, na tle których widnieje zarys ludzkiej postaci oraz napis „Ta ściana Cię schłodzi”. Grafika została namalowana za pomocą specjalnej żaroodpornej farby, która odbija ciepło. Z kolei za efekt chłodzenia odpowiadają specjalne żelowe maty zamontowane pod obrazem.
Czy jest lepszy sposób na schłodzenie niż White Claw w dłoni i billboard, który pochłonie całe ciepło? – mówi Michael Dean, rzecznik marki.
Mural stworzony przez White Claw i agencję Frank PR będzie dostępny w Shoreditch przez okres dwóch tygodni. Marka zachęca, aby w tym czasie przechodnie dotykali obraz, opierali się o ścianę plecami lub czołem, aby na chwilę schłodzić swoje ciało.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Wyświetl ten post na InstagramieSłuchaj podcastu NowyMarketing
Obok muralu znajduje się także termometr, dzięki któremu przechodnie mogą sprawdzić, jak bardzo temperatura na „chłodzącej ścianie” różni się od tej w powietrzu.
PS
Na mapie Polski pojawiło się kilka „ekomurali” pochłaniających zanieczyszczenia powietrza. Na walkę ze smogiem za pomocą muralu postawiły m.in. takie marki jak krakowski Lajkonik, Dan Cake, Nałęczowianka, oraz adidas czy Converse.