Marka White Claw stworzyła chłodzący mural w walce z upałem

Marka White Claw stworzyła chłodzący mural w walce z upałem
W związku z falą upałów, jaka w ostatnich dniach napłynęła do Wielkiej Brytanii, marka napojów White Claw stworzyła niezwykły mural, który po dotknięciu daje przyjemny efekt chłodzenia.
O autorze
1 min czytania 2022-07-20

fot. twitter.com/whiteclawuk

W wielu krajach Europy w ostatnich tygodniach panują niebezpiecznie wysokie temperatury powietrza. Wśród rekordzistów jest Wielka Brytania, w której termometry zanotowały najwyższe wyniki w historii pomiarów. W odpowiedzi na panujące warunki pogodowe marka White Claw Hard Seltzer postanowiła dać mieszkańcom wschodniego Londynu nieco wytchnienia, odsłaniając w mieście nietypowy niebiesko-biały mural.

„Cool Wall” o szerokości 6 metrów przedstawia kostki lodu i morskie fale, na tle których widnieje zarys ludzkiej postaci oraz napis „Ta ściana Cię schłodzi”. Grafika została namalowana za pomocą specjalnej żaroodpornej farby, która odbija ciepło. Z kolei za efekt chłodzenia odpowiadają specjalne żelowe maty zamontowane pod obrazem.

Czy jest lepszy sposób na schłodzenie niż White Claw w dłoni i billboard, który pochłonie całe ciepło? – mówi Michael Dean, rzecznik marki.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mural stworzony przez White Claw i agencję Frank PR będzie dostępny w Shoreditch przez okres dwóch tygodni. Marka zachęca, aby w tym czasie przechodnie dotykali obraz, opierali się o ścianę plecami lub czołem, aby na chwilę schłodzić swoje ciało.

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Frank. (@welcometofrank)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Obok muralu znajduje się także termometr, dzięki któremu przechodnie mogą sprawdzić, jak bardzo temperatura na „chłodzącej ścianie” różni się od tej w powietrzu.

PS
Na mapie Polski pojawiło się kilka „ekomurali” pochłaniających zanieczyszczenia powietrza. Na walkę ze smogiem za pomocą muralu postawiły m.in. takie marki jak krakowski Lajkonik, Dan Cake, Nałęczowianka, oraz adidas czy Converse.