Wykład poprowadzi Agnieszka Nowakowska, wykładowczyni WSB w Warszawie. Praktyk komunikacji i PR, z branżą doradztwa komunikacyjnego związana od 2004 roku. Prowadziła projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej, CSR oraz PR produktowego.
W czasie wykładu prowadząca odpowie na pytania:
Zobacz również
- kiedy należy zacząć budować markę własną (i dlaczego już w liceum),
- dlaczego wybór odpowiednich przedmiotów maturalnych jest ważny (ale każdy ma prawo do planu B),
- co to znaczy: działaj strategicznie,
- dlaczego warto łączyć naukę z praktyką już na studiach.
Uczestnicy wykładu dowiedzą się, co to jest SWOT i do czego służy, co to NAPRAWDĘ znaczy dobry wizerunek, a także jak planować drogę zawodową w szkole średniej i na studiach. Praktyczne narzędzia i dużo konkretów.
Wydarzenie jest bezpłatne, konieczna jest wcześniejsza rejestracja. Formularz zgłoszeniowy znajduje się tutaj.
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]