Nielsen Market Lift łączy wiarygodne wyniki badań i doświadczenie Nielsena z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, aby szybko dostarczać wyniki dla poszczególnych kanałów komunikacji oraz konkretnych kampanii. Dzięki Nielsen Market Lift marketerzy mogą teraz szybko odpowiadać na codzienne pytania dotyczące efektywności kampanii i podejmować świadome decyzje inwestycyjne.
Nielsen Market Lift będzie dostępny w 37 krajach na całym świecie, obejmujących Azję, Europę, Amerykę Łacińską i Amerykę Północną, umożliwiając marketerom na całym świecie szybkie określenie zwrotu z ich inwestycji, nie tylko w skali lokalnej, ale też regionalnej oraz globalnej. Aktualnie nowa usługa jest oferowana w Argentynie, Australii, Austrii, Belgii, Brazylii, Kanadzie, Chile, Chinach, Niemczech, Indonezji, Włoszech, Holandii, Nowej Zelandii, Norwegii, Malezji, Meksyku, Polsce, Rosji, Arabii Saudyjskiej, RPA, Korei Południowej, Hiszpanii, Szwecji, Tajwanie, Tajlandii, Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Do końca 2021 r. będzie dostępna również w Kolumbii, Danii, Francji, Indiach, Japonii, Peru, na Filipinach i w Wietnamie.
Zobacz również
– Wraz z rozwojem cyfryzacji i technologii, szefowie firm oczekują, że marketerzy wezmą odpowiedzialność za dokonywane inwestycje i będą mieli możliwość dostarczenia twardych dowodów rynkowych dotyczących uzyskiwanych wyników biznesowych. Reklamodawcy działają pod presją dostarczania wyników, wydawcy chcą udowodnić wartość swojej platformy, a agencje muszą realizować zakładane cele. Zapotrzebowanie na wyniki ROI gwałtownie wzrasta, a Nielsen posiada unikalne zasoby danych i narzędzi do analiz, aby pomóc naszym klientom w ilościowym określeniu efektywności – powiedziała Lana Busignani, Nielsen executive vice president, international planning & outcomes.
– Nielsen Market Lift oferuje szybkość, jakość, automatyzację i globalny zasięg. Firma Nielsen posiada niezrównany globalny zasięg, który mierzy ROI różnych kanałów komunikacji na całym świecie. Nie ma dwóch takich samych rynków, a nasze globalne doświadczenie pozwala marketerom na strategiczną optymalizację wydatków na reklamę. Nielsen Market Lift został opracowany z myślą o zapewnieniu użytkownikom elastyczności i sprawności działania niezależnie od rodzaju danych, pozwalając na korzystanie z zasobów danych sprzedażowych Nielsena w branży FMCG lub wykorzystywanie własnych danych w innych sektorach przy użyciu tej samej zaufanej i sprawdzonej metodologii – powiedział Jacob Goethals, Nielsen market lift product strategy lead
Rozwiązanie Market Lift jest wynikiem misji firmy Nielsen polegającej na dostarczaniu pomiaru efektywności na całym świecie, aby marketerzy mogli zmaksymalizować swój ROI poprzez optymalne działania mieszczące się w zakładanym budżecie. Dzięki łatwym do zastosowania i kompleksowym wskaźnikom Nielsena, nabywcy i sprzedawcy poszczególnych mediów mogą szczegółowo ocenić efektywność reklam i podejmować lepsze decyzje.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing