Market Lift – nowe narzędzie pomiaru efektywności Nielsen

Nielsen, światowy lider w dziedzinie pomiaru efektywności, ogłosił dziś globalną premierę Nielsen Market Lift. Nowe narzędzie pomiaru kampanii marketingowych otwiera możliwość oceny skuteczności reklam zarówno w skali krajowej, jak i regionalnej.
O autorze
1 min czytania 2021-04-13

Nielsen Market Lift łączy wiarygodne wyniki badań i doświadczenie Nielsena z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, aby szybko dostarczać wyniki dla poszczególnych kanałów komunikacji oraz konkretnych kampanii. Dzięki Nielsen Market Lift marketerzy mogą teraz szybko odpowiadać na codzienne pytania dotyczące efektywności kampanii i podejmować świadome decyzje inwestycyjne.

Nielsen Market Lift będzie dostępny w 37 krajach na całym świecie, obejmujących Azję, Europę, Amerykę Łacińską i Amerykę Północną, umożliwiając marketerom na całym świecie szybkie określenie zwrotu z ich inwestycji, nie tylko w skali lokalnej, ale też regionalnej oraz globalnej. Aktualnie nowa usługa jest oferowana w Argentynie, Australii, Austrii, Belgii, Brazylii, Kanadzie, Chile, Chinach, Niemczech, Indonezji, Włoszech, Holandii, Nowej Zelandii, Norwegii, Malezji, Meksyku, Polsce, Rosji, Arabii Saudyjskiej, RPA, Korei Południowej, Hiszpanii, Szwecji, Tajwanie, Tajlandii, Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Do końca 2021 r. będzie dostępna również w Kolumbii, Danii, Francji, Indiach, Japonii, Peru, na Filipinach i w Wietnamie.

– Wraz z rozwojem cyfryzacji i technologii, szefowie firm oczekują, że marketerzy wezmą odpowiedzialność za dokonywane inwestycje i będą mieli możliwość dostarczenia twardych dowodów rynkowych dotyczących uzyskiwanych wyników biznesowych. Reklamodawcy działają pod presją dostarczania wyników, wydawcy chcą udowodnić wartość swojej platformy, a agencje muszą realizować zakładane cele. Zapotrzebowanie na wyniki ROI gwałtownie wzrasta, a Nielsen posiada unikalne zasoby danych i narzędzi do analiz, aby pomóc naszym klientom w ilościowym określeniu efektywności – powiedziała Lana Busignani, Nielsen executive vice president, international planning & outcomes.

– Nielsen Market Lift oferuje szybkość, jakość, automatyzację i globalny zasięg. Firma Nielsen posiada niezrównany globalny zasięg, który mierzy ROI różnych kanałów komunikacji na całym świecie. Nie ma dwóch takich samych rynków, a nasze globalne doświadczenie pozwala marketerom na strategiczną optymalizację wydatków na reklamę. Nielsen Market Lift został opracowany z myślą o zapewnieniu użytkownikom elastyczności i sprawności działania niezależnie od rodzaju danych, pozwalając na korzystanie z zasobów danych sprzedażowych Nielsena w branży FMCG lub wykorzystywanie własnych danych w innych sektorach przy użyciu tej samej zaufanej i sprawdzonej metodologii – powiedział Jacob Goethals, Nielsen market lift product strategy lead

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Rozwiązanie Market Lift jest wynikiem misji firmy Nielsen polegającej na dostarczaniu pomiaru efektywności na całym świecie, aby marketerzy mogli zmaksymalizować swój ROI poprzez optymalne działania mieszczące się w zakładanym budżecie. Dzięki łatwym do zastosowania i kompleksowym wskaźnikom Nielsena, nabywcy i sprzedawcy poszczególnych mediów mogą szczegółowo ocenić efektywność reklam i podejmować lepsze decyzje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing