Coraz więcej organizacji decyduje się automatyzować swoje działania marketingowe. Jest to ułatwienie pozwalające zwiększyć efektywność pracy. Badania dowodzą, że firmy korzystające z marketing automation widzą realny wzrost zysków. Do tej pory jednak, marketing automation kojarzone było z korporacjami, jako rozwiązanie drogie i czasochłonne.
GetResponse zmienia ten sposób postrzegania automatyzacji, dostarczając zaawansowaną technologię również małym i średnim firmom.
Zobacz również
„Panuje przekonanie, że proces wdrażania marketing automation jest skomplikowany i kosztowny. Jednak tak nie musi być. W GetResponse zaawansowane rozwiązania opakowaliśmy w przyjazny w użyciu interface, wspomagający proces tworzenia cykli marketing automation. Dzięki temu klient nie traci cennego czasu na zapoznawanie się z dokumentacją narzędzia. Zależy nam na tym, żeby nasi klienci mogli wykorzystać swój cenny czas do budowania efektywnych kampanii, nie do czytania instrukcji. Dla tych którzy chcą poszerzać swoją wiedzę z tego zakresu stworzyliśmy również bazę wiedzy, w której eksperci i praktycy z całego świata dzielą się swoim doświadczeniem: Marketing Automation Hub.” – mówi Daniel Brzeziński, wiceprezes GetResponse.
Pierwsze testy nowego modułu przeprowadzone w gronie klientów właśnie się zakończyły. W czasie ich trwania stworzyli oni blisko 11 tysięcy cykli automation, w ramach których wysłano ponad 4,2mln wiadomości.
Po zakończeniu wewnętrznych testów moduł marketing automation GetResponse jest już dostępny dla wszystkich, zarówno nowych, jak i dotychczasowych klientów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing