Marketing i Technologia 2013 – już za dwa tygodnie

Google Glass, rozpoznawanie obrazu, aplikacje mobilne – to jedynie niektóre z możliwości komunikacji na linii marka – konsument. Jednak skuteczna komunikacja nie polega tylko na skorzystaniu z możliwości, ale również na wiedzy o tym, jak z nich skorzystać.
O autorze
1 min czytania 2013-11-08

Podczas kolejnej edycji konferencji „Marketing i Technologia”, która już 27 i 28 listopada odbędzie się w Poznaniu, postaramy się wspólnie odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób nowe technologie wykorzystywać w marketingu.

„Marketing i Technologia 2013” to dwudniowa konferencja, która odbędzie się w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu. Zaproszeni prelegenci, wśród których znajdą się między innymi Natalia Hatalska (hatalska.com), Roman Łoziński (K2), Adam Kośny (IKEA), dr Robert J. Tomczak (WSNHiD), Mariusz Wesołowski (mariuszwesolowski.pl), Arek Skuza (iTraff Technology), dr Wojtek Janicki (WSNHiD) opowiedzą o tym, na jakie technologiczne trendy zwrócić szczególną uwagę, jak technologią nie ogłupić konsumenta, w jaki sposób przygotować dobry film wirusowy i aplikację wspierającą sprzedaż produktów, zmienić przestarzałe CI. Dowiemy się też w jaki sposób konsumenci bronią się przed reklamami w internecie. Poznamy też szereg praktycznych rozwiązań .

Konferencja kierowana jest głównie do specjalistów, którzy na co dzień zajmują się szeroko pojętą komunikacją marek. Osób, które poszukują nowych narzędzi i możliwości skutecznego komunikowania się marki z konsumentami.

Szczegółowy program konferencji oraz informacje na temat prelegentów znajdują się na stronie www.wsnhid.pl/marketing-i-technologia.htmlUdział w konferencji jest bezpłatny po wcześniejszej, obowiązkowej rejestracji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Organizatorami wydarzenia są Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa oraz fundusz LMS Invest.

 NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się