Dyplom studiów podyplomowych jest akceptowany i respektowany na świecie w ramach międzynarodowego systemu transferu punktów ECTS.
Studia podyplomowe w AGH są rekomendowane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, trwają rok a w programie znajduje się 198 godzin zajęć. Wysoki poziom merytoryczny zajęć oraz aktualność przekazywanej wiedzy gwarantują wysokiej klasy specjaliści branży internetowej, a wśród nich m.in Maciej Sadowski, Paweł Tkaczyk, Maciej Budzich, Monika Mikowska, Andrzej Garapich, Dominik Kaznowski, Paweł Sala, Iga Mościchowska i inni. O popularności kierunku świadczy m.in uruchomienie rekrutacji śródrocznej na dodatkową edycje. Studia zaowocowały w ostatnim czasie bestsellerową publikacją „E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy.”, przygotowaną wspólnie z Wydawnictwem PWN (emarketing.pwn.pl).
Zobacz również
Jakość oferty gwarantuje również wykwalifikowana kadra naukowa Akademii Górniczo-Hutniczej, jednej z najlepszych uczelni technicznych w Polsce. Dzięki zróżnicowanym formom prowadzenia zajęć (warsztaty, praca zespołowa, konwersatoria, praca w studio, foto-wideo itd.) studia zapewniają prócz wysokiego poziomu merytorycznego, atrakcyjność i różnorodność dydaktyczną. Podczas zajęć studenci korzystają z najlepszego dostępnego na rynku oprogramowania. Gwarancja aktualizacji i kursów realizowanych na podstawie zaleceń producentów oprogramowania sprawia, że uczestnicy studiów potrafią w sposób zaawansowany korzystać z profesjonalnych narzędzi używanych w szeroko rozumianej branży marketingu i IT.
W VII edycji, organizatorzy studiów przewidzieli włączenie w program możliwości odbycia praktyk oraz staży w firmach związanych z branża internetową dla wybranej grupy studentów.
Więcej na stronie
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing