Marketing internetowy w pigułce. Cykl bezpłatnych warsztatów IAB Internet Week

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprasza na cykl bezpłatnych warsztatów poświęconych tematyce najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy i komunikacji internetowej – IAB Internet Week.
O autorze
0 min czytania 2015-04-03

Pierwsza edycja wydarzenia odbędzie się w dniach od 13 do 17 kwietnia br. w siedzibie IAB Polska w Warszawie, przy ulicy Kruczej 16/22.

Pełna lista warsztatów oraz formularz, za pośrednictwem którego można się zapisać na dowolną liczbę warsztatów, znajduje się na stronie.

Warsztaty kierowane są przede wszystkim do managerów i specjalistów działów marketingu oraz przedsiębiorców, którzy chcą się nauczyć promowania produktów w prosty i efektywny sposób z wykorzystaniem narzędzi online. Przez pięć dni eksperci czołowych wydawców, agencji interaktywnych, domów mediowych i dostawców technologii specjalizujących się w różnych dziedzinach reklamy interaktywnej będą prezentowali najważniejsze zagadnienia marketingu w pigułce.

Patronami medialnymi IAB Internet Week są: MMP, MMP24, Nowy Marketing, Bankier.pl oraz Marketer+. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing