Marketing muzyczny na najwyższym poziomie

Czwórka we współpracy z Agencja Digital Kingdom ponownie poszerza granice marketingu muzycznego. Cykl content marketingowy „Żywy Gig” to muzyczne spotkania artystów reprezentujących zupełnie odmienne spojrzenia na muzykę.
O autorze
0 min czytania 2015-08-26

W pierwszej odsłonie wystąpili Dawid Podsiadło oraz duet producentów klubowych Flirtini, a ich występ obejrzano ponad 600 000 razy na YouTube.

Druga edycja projektu to jeszcze większe wyzwanie muzyczne i organizacyjne. Specjalnie dla Polskiego Radia utwór pt. „Za siedmioma blokami” napisali oraz wykonali w studiu Czwórki aktorka i piosenkarka Karolina Czarnecka, autorka „Hera, Koka, Hasz, LSD”, oraz producent elektroniczny SoDrumatic, autor hitu „Who got the Funk”.

Efekt tej kolaboracji można zobaczyć poniżej.

„Czwórka to nowoczesne radio dla ludzi wychowanych w dobie internetu, dlatego innowacyjne spojrzenie na komunikacje marketingową jest wpisane w nasze DNA”- komentuje redaktor naczelna radiowej Czwórki, Iwona Kostka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja Digital Kingdom odpowiada za koncepcję kreatywną cyklu Żywy Gig oraz kompleksową realizację projektu: dobór artystów, realizację video oraz promocję.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się