Marketing sensoryczny, czyli dlaczego ważny jest „crunch” – infografika

O sposobach postrzegania produktów spożywczych decydują wszystkie nasze zmysły. Wyobraźmy sobie, co by było, gdyby paczka czipsów nie szeleściła, a przy otwieraniu ulubionego napoju zabrakło dobrze znanego kliknięcia?
O autorze
0 min czytania 2014-03-03

Infografika przygotowana przez Nextday Creative Agency pokazuje, jakie dźwięki żywności są dla nas szczególnie ważne. Jednak opinia o danym produkcie budowana jest nie tylko w oparciu o dźwięk – udział w tym procesie mają również pozostałe ludzkie zmysły.

Jak wykorzystują to właściciele czołowych restauracji multisensorycznych na całym świecie?

Co sprawia, że sensorycznością zajmują się najtęższe umysły Uniwersytetu Oksfordzkiego? Dlaczego producenci wafelków w USA wydają ogromne pieniądze na to, by ich wafelki chrupały?

Odpowiedź jest prosta – bez „cruncha” ich produkt całkowicie znikłby z rynku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing