Marketing za granicą z perspektywy startupów i korporacji

20 lutego w Campusie Google Warsaw odbyło się 14-ste z cyklicznych spotkań dla branży digital i przedstawicieli nowych technologii, którego tematem była ekspansja zagraniczna, a konkretnie marketing na rynkach międzynarodowych.
O autorze
1 min czytania 2018-03-22

W trakcie wydarzenia odbyły się trzy prelekcje przedstawicieli startupów – Prowly, Survicate i Brand24 – poświęcone zagadnieniom związanym z prowadzeniem działań w USA i UK, błędom i dobrym praktykom w tym zakresie. W drugiej części eventu miał miejsce natomiast panel dyskusyjny dotyczący strategii wejścia na rynki wschodnie oraz specyfiki działań marketingowych w Rosji i regionie CEE. W rozmowie uczestniczyli przedstawiciele korporacji – Hertz Systems oraz Philips Lighting – niemniej konkluzja wszystkich wystąpień i wypowiedzi była zgodne. Rola analizy i procesu strategicznego, znajomość otoczenia rynkowego i konkurencji jak również budowa relacji biznesowych zostały wskazane jako najważniejsze czynniki w przypadku planowania działań marketingowych na innych rynkach, niezależnie od wielkości czy specjalizacji firmy oraz lokalnych sukcesów.

Prezentacje i materiały dodatkowe z wydarzenia dostępne są na stronie.

Organizator wydarzenia: DIGITALKOD CONSULTING



LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj