Upoluj bilet na AI Creative Fest [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Creative Fest [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Creative Fest [KONKURS]

Sprawdź, jak wygrać bilet do przyszłości, czyli na AI Creative Fest, gdzie AI spotyka kreatywność (i zmieniają zasady gry).

SPRAWDZAM

Marketingowa 11 wśród jurorów Effie Awards 2015

Marketingowa 11 wśród jurorów Effie Awards 2015
Niebawem poznamy kampanie nominowane do Effie Awards 2015. W październiku wręczone zostaną statuetki. Do tego czasu NowyMarketing jako patron medialny wydarzenia będzie przedstawiał Wam jurorów konkursu w specjalnej edycji Marketingowej 11.
O autorze
1 min czytania 2015-08-10

W tegorocznym Jury Effie Awards 2015 zasiada 82 specjalistów – praktyków, ekspertów i autorytetów z szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej. Są wśród nich przedstawiciele reklamodawców, agencji komunikacyjnych, mediów i instytutów badawczych oraz niezależni branżowi eksperci.

Głównym przewodniczącym tegorocznego jury konkursu jest Sebastian Mikosz, Prezes Zarządu PLL LOT. Pokieruje on obradami jury podzielonego na sześć grup, którym przewodniczą będą: Iwona Doktorowicz, Wiceprezes ds. Marketingu w Kompanii Piwowarskiej; Piotr Bubak, CMO Grupa Onet; Marcin Gaworski, Dyrektor Zarządzający i Partner w 180Heartbeats + JUNG V. MATT; Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Bank Śląski; Agnieszka Kosik, CEO MediaCom Warszawa oraz Alina Prawdzik, niezależny ekspert i doradca e-commerce dla polskich i zagranicznych firm.

Pełna lista członków jury Effie 2015 znajduje się na stronie www.effie.pl/jury-2015/.

Do tegorocznej edycji konkursu wpłynęło 171 zgłoszeń. Już wkrótce poznamy nominowane kampanie. Nagrody zostaną wręczone 12 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Effie to najważniejszy konkurs oceniający efektywność działań komunikacji marketingowej i ich wpływ na wyniki biznesowe firm. Jurorzy oceniają prace w 4 obszarach: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, rozwinięcie idei w działania reklamowe oraz efekty komunikacji.

Proces oceny i przyznanie nagród dla najlepszych prac przez eksperckie grono jurorów sprawia, że nagroda Effie to jedno z najważniejszych wyróżnień, jakim może być nagrodzona kampania oraz jej twórcy, zarówno po stronie agencji, jak i marketingów firm.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia. Niebawem będziecie mogli przeczytać pierwsze wywiady z jurorami. Pierwsza publikacja już 18 sierpnia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się